Oszczędzamy z ALDI. Ruszyła akcja "Promocje zawsze od 1 sztuki"!
ALDI nie chce proponować klientom pozornych oszczędności. Promocyjne ceny są zawsze od razu – już od 1 sztuki, bez żadnych dodatkowych warunków. Bierzesz 1 produkt i jest od razu tanio! O szczegółach kampanii przeczytasz w artykule.
Klienci polubili promocje od 1 sztuki
ALDI od wielu miesięcy aktywnie promuje koncepcję "Promocje zawsze od 1 sztuki". Jak podała sieć handlowa, ten sposób komunikacji spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem wśród konsumentów. Zważywszy na pozytywne reakcje i skuteczność tego podejścia do klienta, sieć sklepów dyskontowych zdecydowała się na odnowienie kampanii.
Czytelny przekaz i najniższe ceny
Nowa odsłona kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki" wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen.
Nowa kampania jest kierowana także do młodego pokolenia klientów, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii mają na celu zarówno przyciągnięcie uwagi, a także są łatwe do zapamiętania, co sprzyja identyfikacji z marką ALDI.
- Jesteśmy zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w ALDI, opartych na prostych mechanizmach promocji - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor obszaru marketingu i komunikacji ALDI w Polsce.
Zapomnij o wielopakach. Jedna sztuka już jest z promocją!
Zdaniem specjalistów od marketingu z Aldi, obecnie klienci są w stanie sporo oszczędzać. Mają oni określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupować np. 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji.
Stąd pomysł akcji "Promocje zawsze od 1 sztuki" w ALDI, która jest idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych, detalista nie chce tworzyć swojej oferty z wykorzystaniem tzw. promocji łączonych, czy wielopaków.
- W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30 proc. taniej, ALDI mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30 proc. taniej. Można? Można! - komentuje Agnieszka Barańska.
O nowoczesnej wizualizacji kampanii "Promocje zawsze od 1 sztuki”
Według dyskontera, nowa odsłona kampanii „Promocje zawsze od 1 sztuki” będzie obecna na dedykowanej stronie internetowej, w gazetkach drukowanych i online, w kanałach społecznościowych marki oraz w spotach radiowych. Za kreatywną realizację kampanii odpowiada agencja OPUS B. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadora marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: