Marki własne Netto - to oszczędności w codziennych zakupach!
Jak obecnie robić oszczędne zakupy? Bardzo prosto. Trzeba korzystać z oferty marek własnych proponowanej przez sieci handlowe. Tak radzą w dzisiejszych czasach specjaliści rynku konsumenckiego. W plan oszczędnościowy dla klientów w Polsce wpisuje się także znana duńska sieć.
Marki własne w Netto
Wiele sieci handlowych docenia wzrastające zainteresowanie klientów markami własnymi. Korzyści szerszego wejścia danej sieci handlowej w obszar marek własnych są obopólne: większa sprzedaż, ale także zadowolenie klientów, którzy mają dostęp do dobrej jakości artykułów w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Do grona popularnych w Polsce sieci handlowych, które zdecydowały się na rozwój sektora marek własnych należy Netto, która ostatnio poinformowała że klienci, wybierający produkty marek własnych dyskontera zamiast artykułów brandowych mogą zaoszczędzić na zakupach średnio 30 proc.
Zakupy łatwe, przyjemne, ale także tanie!
Sieć dyskontów Netto proponuje rozwiązania odpowiadające potrzebom szerokiego grona klientów. Obecnie według ocen dyskontera ponad 37 proc. [1] klientów wybiera w sklepach przecenione produkty, zaś 68 proc. robi zakupy w sklepach, gdzie ceny produktów mogą być niższe.
Jakie ceny w koszykach?
W oparciu o wyniki badań koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency za styczeń i luty 2023 r., Netto zwraca uwagę, że klienci tej sieci, którzy decydują się na wybór marek własnych mogą obniżyć swoje rachunki o około 1/3.
Co istotne, produkty marek własnych cechują się wysoką jakością, przewyższającą oczekiwania. Dodatkowym atutem jest dwa razy niższe tempo wzrostu cen marek własnych w Netto w stosunku do produktów brandowych.
Będą nowe marki własne w Netto
Obecnie oferta marek własnych Netto niemal w 70 proc. pokrywa badany koszyk zakupowy ASM Sales Force Agency. Ta wartość będzie się zwiększać.
Sieć zapowiedziała, że będzie stopniowo zwiększać pulę produktów oferowanych pod markami własnymi. W najbliższym czasie w Netto ma się pojawić 10 nowych marek własnych z wybranych kategorii produktowych.
– W Netto wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, dokładając tym samym wszelkich starań o przedstawienie oferty wspierającej domowe budżety w tych trudnych – ekonomicznie i gospodarczo – okolicznościach. Najważniejsze jest dla nas to, aby spośród wszystkich produktów, każdy z klientów sieci znalazł ten odpowiadający jego oczekiwaniom: cenowym oraz jakościowym – komentuje Witold Baran, Dyrektor handlowy Netto Polska.
[1] Badanie NielsenIQ Consumer Outlook Survey.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: