Nadaj, odbierz, zwróć - paczki z Żabki!

Paleta cenionych przez klientów rozwiązań oferowanych przez Żabkę została uzupełniona kolejnym, atrakcyjnym elementem. Do znanych udogodnień „Wygodnych usług” dyskonter dodał możliwość korzystania z oferty znanej sieci kurierskiej.

Żabka z obsługą kurierską DPD Polska
Popularność usług nadawania i odbioru przesyłek systematycznie rośnie. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Kurierzy dojadą do sklepów Żabki

Sieć Żabka poszerzyła ofertę „Wygodnych usług” i rozpoczęła współpracę z DPD Polska.Zgodnie z umową we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny Pointpack S.A. 

Istotne korzyści dla klientów

Jak podała sieć handlowa, z przeprowadzonych, wewnętrznych analiz wynika, że przeważająca liczba klientów jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Dzięki poszerzeniu dotychczasowej grupy współpracujących z Żabką firm kurierskich, sieć będzie mogła w przyszłości zwiększyć dostępność i zasięg usługi oraz liczbę obsługiwanych przesyłek.

Dyskonter spodziewa się, że z nowego rozwiązania będą zadowoleni klienci, dla których liczy się czas, wygoda, elastyczność oraz szybkość załałatwienia sprawy: odbioru lub nadania paczki w czasie codziennych zakupów, w dogodnych dla siebie godzinach pomiędzy 6.00 a 23.00.

Popularność usług nadawania i odbioru przesyłek systematycznie rośnie. Z roku, na rok notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych paczek. Wierzymy, że dzięki współpracy z DPD Polska, jednej z największych w kraju sieci kurierskich, te wyniki będą jeszcze lepsze. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, którzy w drodze do pracy czy domu będą mogli szybko i komfortowo nadać lub odebrać paczkę. Wspólnie pracujemy więc nad rozwojem usługi. Chcemy, by była ona jeszcze szybsza, bardziej wygodna i powszechnie dostępna dla naszych klientów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.

Wygodny odbiór paczek we wszystkich Żabkach

W ramach współpracy z DPD Polska, od 3 kwietnia br. we wszystkich placówkach sieci Żabka będzie można wygodnie nadawać, odbierać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Tym samym, korzystanie z usług krajowych i międzynarodowych DPD będzie jeszcze prostsze. Jak podał dyskonter nowa usługa nie jest dostępna w sklepach autonomicznych Żabka Nano.

Współpraca z DPD Polska

Dzięki nawiąznej z DPD Polska współpracy, Żabka dołączyła do międzynarodowej sieci DPD Pickup, która jest łatwo dostępną siecią nadań i odbiorów paczek i ma w Polsce obenie ok. 22 tys. punktów, a w całej Europie ponad 80 tysięcy.

- Naszą intencją jest, aby klienci mieli dostęp do usług DPD tak blisko i wygodnie jak jest to możliwe i aby zapewnić unikalną elastyczność w zakresie nadań i odbiorów paczek (...) – komentuje Maciej Głowacki, dyrektor operacyjny DPD Polska.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama