Wielka metamorfoza sklepów Pepco. Nowy wygląd, nowe linie produktowe. Poczuj ten look!
Jeśli pamiętacie pierwsze sklepy Pepco, to plany sieci diametralnie zmienią nasze przyzwyczajenia. Teraz, zgodnie z nową koncepcją wszystkie placówki Pepco zostaną "odnowione" - zmieni się ich wygląd, ustandaryzuje wnętrze, w sklepach oprócz dotychczasowej oferty pojawi się żywność i sprzęt AGD.
"Poczuj jakość, pokochaj cenę" - hasło wiodoące projektu Pepco
Zgodnie z aktualnym hasłem marki: "Poczuj jakość, pokochaj cenę" - Pepco realizuje nową koncepcję sklepów, które w sposób najbardziej adekwatny bedą odpowiadały potrzebom klientów. Sklepy w nowej szacie można już odwiedzić w Warszawie i we Wrocławiu. Od teraz, jak zapowiada firma, wszystkie nowe placówki będą otwierane w nowym formacie.
Większa powierzchnia, więcej produktów
Średnia powierzchnia sprzedaży w zmodernizowanych sklepach Pepco wzrośnie o ponad 14 mkw. dzięki zmniejszeniu części magazynowej. Zwiększenie powierzchni umożliwi bardziej przejrzystą ekspozycję asortymentu i wzrost liczby oferowanych produktów średnio o 15 proc. W zmodernizowanych placówkach pojawią się produkty spożywcze, a także sprzęt AGD.
Rebranding wszystkich modernizowanych sklepów to także nowe logo sieci, nowe koszyki zakupowe, a także nowe wzornictwo odzieży dla pracowników oraz zmodernizowane zaplecze sklepów. Nową koncepcję sklepów przetestowano w 16 wrocławskich sklepach, potem przyszła kolej na sklepy w Warszawie. Istniejące sklepy Pepco będą modernizowane przez kolejne trzy lata.
Lepsza komunikacja z klientem
Zmiany i modernizacje obejmują nie tylko wersje asortymentu dostępnego na półkach, ale także komunikację z kilentem, sposób wyznaczenia przejść w sklepach, wygląd sklepów itp. Pełna, zgodna z nową koncepcją reorganizacja sklepów Pepco w Polsce i w Europie jest planowana na koniec 2023 r. - to około 3 tys. placówek w 17 krajach.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: