Marek opowie, Marek wyjaśni

W sierpniu wystartował program „Zielone etykiety”, który obejmuje ponad 7000 najpopularniejszych i ulubionych artykułów z oferty MAKRO. Przewodnikiem akcji jest Marek.

Kampania marketingowa "Zielone Etykiety"
Źródło: Adobe Stock
Reklama

Grasz w zielone etykiety - jasne gram!

Bohaterem kampanii jest pracownik MAKRO – Marek, który w krótkim, 30 sekundowym spocie, opowiada o zasadach programu prowadzonego pod hasłem: „Kupujesz więcej, płacisz mniej”. Gdy ceny rosną, klienci szukają oszczędności, a rozwiązaniem mają być wszystkie produkty oznakowane w sklepach sieci zielonymi etykietami

Korzyści dla klientów

Jak podaje serwis prasowy MAKRO Cash & Carry Polska kampania marketingowa „Zielone etykiety” będzie trwała 2 miesiące. Jej celem jest dotarcie z informacją do jak największej grupy klientów sektora handlu tradycyjnego i pokazanie, jak łatwo można odnaleźć produkty oznaczone zielonymi etykietami.

Najważniejszym elementem nowej kampanii, zdaniem jej twórców, jest korzyść jaką uzyska klient – czyli odpowiednie progi cenowe dostępne w zależności od ilości kupowanej ilości tego samego produktu. Warto dodać, że program „Zielone etykiety” jest dostępny dla wszystkich klientów MAKRO. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama