Mały, ale jaki fajny. Biedronka rozwija sieć sklepów w formacie ultra mini
Gdy pomysł jest trafiony trzeba iść za ciosem. Łatwo dostępne, przyjazne dla klientów, mniejsze od standardowych sklepy Biedronki przyciągają klientów jak magnes możliwością zrobienia szybkich zakupów, wygodą i komfortem.
Sklepy szyte "na miarę"
Biedronki ultra mini to kompaktowe sklepy miejskie, w których klienci mogą robić zakupy szybko, wygodnie i w dogodnym dla siebie czasie. Ta popularna sieć handlowa planuje otwierać sklepy formatu ultra mini w największych miastach, gdzie coraz trudniej o nowe lokalizacje oraz na dużych osiedlach.
Format ten jest już wykorzystywany w około 100 sklepach Biedronki w całej Polsce, szczególnie na wielkomiejskich osiedlach. Jeden z nich został niedawno otwarty w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Plany obejmują nowe lokalizacje, a także dostosowanie wnętrz już istniejących placówek do wymogów nowego formatu.
Ilość, a także jakość - to jest korzystne połączenie!
Biedronka ma blisko 3300 sklepów w ponad 1100 miastach i miasteczkach w całej Polsce. Dyskonter rozwija obecnie format ultra mini w większych miastach. Mniejsze placówki mogą zajmować powierzchnię od 200 do 500 metrów kwadratowych. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie na sklpey convenience, w których klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach, szybko i łatwo.
Pamiętajmy, że w gazetkach zamieszczanych na naszym portalu ding.pl znaleźć można aktualne oferty m.in. sieci sklepów Biedronka na artykuły przemysłowe w promocyjnych cenach, które obowiązują w sklepach sieci w całej Polsce.
Przeczytaj także: Nowe sklepy Biedronki już działają. Sprawdź, gdzie zostały otwarte i skorzystaj ze specjalnych promocji!
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: