Mały, ale jaki fajny. Biedronka rozwija sieć sklepów w formacie ultra mini

Gdy pomysł jest trafiony trzeba iść za ciosem. Łatwo dostępne, przyjazne dla klientów, mniejsze od standardowych sklepy Biedronki przyciągają klientów jak magnes możliwością zrobienia szybkich zakupów, wygodą i komfortem.

Na małe sklepy Biedronki natknąć się można w centrach miast.
Na małe sklepy Biedronki natknąć się można w centrach miast. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Sklepy szyte "na miarę"

Biedronki ultra mini to kompaktowe sklepy miejskie, w których klienci mogą robić zakupy szybko, wygodnie i w dogodnym dla siebie czasie. Ta popularna sieć handlowa planuje otwierać sklepy formatu ultra mini w największych miastach, gdzie coraz trudniej o nowe lokalizacje oraz na dużych osiedlach.

Format ten jest już wykorzystywany w około 100 sklepach Biedronki w całej Polsce, szczególnie na wielkomiejskich osiedlach. Jeden z nich został niedawno otwarty w warszawskiej Elektrowni Powiśle. Plany obejmują nowe lokalizacje, a także dostosowanie wnętrz już istniejących placówek do wymogów nowego formatu.

Ilość, a także jakość - to jest korzystne połączenie!

Biedronka ma blisko 3300 sklepów w ponad 1100 miastach i miasteczkach w całej Polsce. Dyskonter rozwija obecnie format ultra mini w większych miastach. Mniejsze placówki mogą zajmować powierzchnię od 200 do 500 metrów kwadratowych. Jest to odpowiedź na zapotrzebowanie na sklpey convenience, w których klienci mogą robić zakupy w komfortowych warunkach, szybko i łatwo. 

Pamiętajmy, że w gazetkach zamieszczanych na naszym portalu ding.pl znaleźć można aktualne oferty m.in. sieci sklepów Biedronka na artykuły przemysłowe w promocyjnych cenach, które obowiązują w sklepach sieci w całej Polsce. 

Przeczytaj także: Nowe sklepy Biedronki już działają. Sprawdź, gdzie zostały otwarte i skorzystaj ze specjalnych promocji!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama