Lidl wspólnie z Trek Bicycle prezentują silny kolarski skład na Tour de France 2023!
Drużyna kolarska Lidla i znanego na świecie producenta rowerów Trek Bicycle, która podejmie wyzwanie na tegorocznym Tour de France 2023, została zaprezentowana szerokiej publiczności. O mocnych stronach zespołu, jego szansach na wygraną w słynnym wyścigu i promocji zdrowia, przeczytasz w artykule!
Drużyna kolarzy Lidl-Trek
Lidl wspólnie z Trek Bicycle, z dumą zaprezentowały swoją drużynę na Tour de France 2023. Mocną stroną zespołu ma być harmonijne połączenie młodości i doświadczenia, ponieważ ośmiu wyjątkowych kolarzy z siedmiu różnych krajów stanie do rywalizacji na trasie prowadzącej od Bilbao do Paryża - podkreśla dyskonter.
Podczas uroczystej prezentacji składu w hiszpańskim Bilbao, Lidl i Trek nie tylko przedstawili światu swoich zawodników, lecz również zdecydowali się na prezentację nowych koszulek w żółto-czerwono-niebieskim kolorze, które będą nosić sportowcy drużyny podczas tego najbardziej prestiżowego wyścigu kolarskiego.
Start Tour de France 2023 nastąpi w Bilbao!
Zespół ośmiu wyjątkowych kolarzy z siedmiu krajów: Hiszpanii, Danii, Belgii, Francji, Luksemburga, Włoch i Stanów Zjednoczonych jest już gotowych na wielki tzw. Grand Départ w Bilbao. Tegoroczny Grand Départ 2023, który odbędzie się w Hiszpanii, będzie drugim z rzędu wielkim startem Tour de France, który odbędzie się poza granicami Francji. To właśnie podczas 110. edycji najsłynniejszych zawodów kolarskich, cykliści zespołu Lidl-Trek wystartują w nowych żółto-czerwono-niebieskich koszulkach, walcząc ambitnie na kolejnych etapach wyścigu.
W nowych koszulkach pojechały też panie
Jak podał dyskonter, tuż przed Tour de France 2023, w czerwcowym Giro d'Italia kobiet, niesamowite i waleczne kolarki z pięciu krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Włoch, Holandii i Australii zadebiutowały również w nowych koszulkach Lidl-Trek.
Ambitne plany na przyszłość
Lidl oraz marka Trek Bicycle będąca światowym liderem w projektowaniu i produkcji rowerów i akcesoriów kolarskich, jako partnerzy mają ambitne plany: w ramach swojej długoterminowej współpracy zamierzają zbudować silny zespół na globalnej scenie kolarskiej, który rozbudzi emocje i zainspiruje fanów kolarstwa, stworzy dobry klimat zachęcający kolejne pokolenia do uprawiania kolarstwa i osiągania mistrzowskiej klasy przez kobiety i mężczyzn, a także wszystkich kolarzy, zarówno amatorów, jak i wyczynowców.
Obie marki łączy zaangażowanie w budowę drużyny, której sukces będzie się opierał na różnorodności. Dzięki silnemu, zróżnicowanemu zespołowi najlepszych międzynarodowych sportowców, Lidl-Trek chce być wzorem do naśladowania.
Lidl-Trek - to także promocja zdrowego trybu życia
Jak przekazała sieć handlowa, Lidl wysoko docenia uczestniczenie w sponsoringu, w roli głównego sponsora i partnera strategicznego zespołu UCI WorldTour Lidl-Trek. Współpraca oby marek rozpoczęła się od zawodów Giro d'Italia kobiet, rozgrywanych 30 czerwca 2023 r. oraz Tour de France mężczyzn, który zacznie się 1 lipca br.
Jako partnerzy Lidl oraz Trek skupią sią nie tylko na sukcesie sportowym, ale także na wszechstronnym promowaniu zdrowia, sportu i świadomego odżywiania. Dla obu firm upowszechnianie zdrowego i aktywnego stylu życia w ramach odpowiedzialności społecznej ma fundamentalne znaczenie.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: