Lidl rusza z nową akcją promocyjną „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”

Sieć Lidl wprowadza akcję promocyjną, która w prosty sposób zmotywuje wszystkich klientów do oszczędzania. Specjalna skarbonka ma przypominać o tym, że szukanie oszczędności ma sens i przyniesie wszystkim wiele korzyści.

Reklama

Bez względu na wiek, każdy może włączyć się do najnowszej akcji promocyjnej zorganizowanej przez sieć. Od 10 sierpnia we wszystkich sklepach Lidl Polska będzie można nabyć ceramiczną skarbonkę w kształcie domku.

Co zrobić, aby otrzymać skarbonkę?

Należy zrobić 6 razy zakupy w sieci Lidl za kwotę minimalną 40 zł. Na rachunku jednak musi się znaleźć przynajmniej jedno warzywo, owoc lub produkt z Ryneczku Lidla. W ten sposób klient za każde wydane 40 zł otrzymuje jedną naklejkę. Zdobycie sześciu naklejek gwarantuje możliwość wymiany w kasie naklejek na upragnioną skarbonkę. Prezent został zapakowany w ekologiczny sposób w trosce o środowisko. Lidl tym samym daje świadectwo, że takie wartości jak dbanie o planetę jest niezwykle ważnym aspektem każdego z nas.

Sprawdź gazetka Lidl!

Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska dodaje: ”Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów”.

Zaoszczędzisz też robiąc zakupy w Kaufland!

„W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” to także świetna zabawa

Skarbonki zostały zaprojektowane w kilku kolorach, tak aby każdy miał szansę wyboru i jeszcze lepszą zabawę. Więcej szczegółów oraz regulamin akcji dostępny jest na stronie sieci. Cała akcja promocyjna „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom” potrwa do 5 września lub do wyczerpania zapasów. Warto jednak przyłączyć się do zabawy jak najszybciej, ponieważ poza zaoszczędzoną sumą pieniędzy, to także świetna zabawa. Kto wie, być może taka forma oszczędzania z biegiem czasu stanie się dla każdej rodziny korzystną rutyną.

Sprawdź też promocje w Intermarche!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama