Kupuj łatwiej z PayPo w sklepach sieci Calzedonia. To nie reklama, ale zaproszenie na wygodne zakupy!

PayPo, lider usług "odroczonej płatności" nawiązał współpracę z kolejnymi sieciami sklepów. Już od sierpnia, modowe kreacje staną się bliższe klientkom i klientom sieci Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri. O szczegółach przeczytasz w artykule.

PayPo w sklepach sieci Calzedonia to dla klientów łatwiejsze zakupy
Pojawienie się PayPo w sklepach sieci Calzedonia jest odpowiedzią na oczekiwania klientów. Źródło: Adobe Stock
Reklama

PayPo w sklepach sieci Calzedonia - dla klientek i klientów łatwiejsze zakupy

Ostatnio wiele sieci handlowych notuje duże zmiany w sposobie zakupów online. Jedną z najnowszych i najbardziej ekscytujących form rozwoju zakupów online jest wykorzystanie usług z tzw. odroczoną płatnością, oferowanych m.in. przez platformę PayPo. Jej wejście na rynek Calzedonia Group, oznacza, że klienci marek Calzedonia, Intimissimi, Tezenis i Falconeri będą mogli się teraz cieszyć prostszym i bardziej elastycznym sposobem zakupów. 

PayPo, czyli opłać potem

Platforma PayPo, jest polskim liderem usług określanych jako "kup i zapłać później", (BNPL - Buy Now, Pay Later). Oferuje klientom wygodną i bezpieczną formę płatności a jednocześnie możliwość natychmiastowego zrealizowania zamówień i płatności za zakupy w późniejszym terminie. To innowacyjne podejście do płatności online zyskuje coraz większą popularność, pozwalając konsumentom na bardziej przemyślane zakupy.

Płatność odroczona jest doskonałym rozwiązaniem dla wielu klientów, którzy znaleźli właściwą dla siebie ofertę produktową, niezależnie, czy będzie to wycieczka, nowy sprzęt RTV, czy modna odzież. Najczęściej zakupy z wykorzystaniem PayPo odbywają się według standardowego i prostego schematu: 

  • Chcesz dokonać zakupu, ale brakuje Ci pieniędzy lub masz inne, ważne wydatki.
  • Wybierasz PayPo jako metodę płatności.
  • Jeśli korzystasz z tej metody po raz pierwszy, podajesz swoje dane, na podstawie których w kilka sekund otrzymujesz decyzję o odroczeniu płatności, a następnie potwierdzasz transakcję kodem SMS. Przy kolejnym zakupie będziesz musiał podać już tylko kod SMS.
  • Kupujesz w konkretnym sklepie produkt lub produkty.
  • PayPo opłaca Twój zakup, a Ty masz 30 dni na spłatę transakcji. Płatność możesz także rozłożyć na raty.
PayPo w sklepach sieci Calzedonia
Wielu klientom sieci Calzedonia zdarza się kupować, co roku, nowy model bikini, kreacji miejskiej, czy spodni korzystając z dużych promocji. Fot. Adobe Stock

Calzedonia Group: ikona mody na światowym poziomie

Znana marka, jaką jest Calzedonia Group ma od lat decydujący wpływ na światową modę. To włoskie przedsiębiorstwo odzieżowe, które zostało założone przez Sandro Veronesiego w 1986 r. w Weronie działa na rynku od prawie 40 lat i ma ponad 5 tysięcy butików w 56 krajach.

Calzedonia nie tylko współpracuje ze światowej klasy gwiazdami, takimi jak Jennifer Lopez i Heidi Klum, ale również zyskuje ogromne uznanie za jakość, funkcjonalność i wzornictwo swoich produktów. Klientki i klienci sieci handlowej podkreślają zalety modnej odzieży oferowanej sklepach sieci Calzedonia, takich jak: Intimissimi, Tezenis i Falconeri.

Klientki i klienci zwracają uwagę m.in. na duży wybór, świetną jakość i wykonanie, dopracowane detale, żywe kolory, dobór materiału i eleganckie szycie, które nawet po wielu latach użytkowania wygląda jak nowe. Jak podkreśla sieć handlowa, wielu klientom sieci Calzedonia zdarza się kupować, co roku, nowy model bikini, kreacji miejskiej, czy spodni korzystając z dużych promocji. 

Dlaczego PayPo i Calzedonia Group?

Karol Zych, dyrektor e-commerce w Calzedonia Group, zaznacza, że wprowadzenie PayPo do sieci jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów. Chodzi tu, o dostarczenie różnorodnych, bezpiecznych i sprawdzonych form płatności. Wprowadzenie PayPo do oferty płatności jest również zgodne z aktualnymi trendami w światowym e-commerce. 

Obopólne korzyści widać - "jak na dłoni"

Jak przekonuje sieć handlowa, zaproponowanie jej klientom usług PayPo, jako nowej metody płatności, nie tylko zwiększy satysfakcję klientów z zakupów, ale także pomoże sklepom zwiększyć wartość zakupów i zmniejszyć liczbę tzw. porzuconych koszyków.

Są to korzyści dla obu stron. Klienci mogą zrealizować zamówienia natychmiast i płacić za nie później, co daje im więcej czasu na przemyślenie wyborów. Jak przekonują obie marki, wprowadzenie PayPo do sklepów sieci Calzedonia jest znaczącym krokiem w adaptacji innowacyjnych technologii płatniczych. Nie ma wątpliwości, że taka współpraca zapowiada się niezwykle intensywnie, ale i owocnie dla obu firm.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama