Klientów przyciągnie O la la!

Kup jakość w atrakcyjnej cenie. Znana sieć handlowa, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadza markę O la la!

Intermarché wprowadza nową markę
Pierwsze produkty marki własnej O la la! są już dostępne w sklepach Intermarché. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Aby klient był zadowolony bardziej

Sieć sklepów Intermarché, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadziła tzw. markę parasolową O la la!.

Według sieci handlowej, nowa marka, z nietypową, przyciągającą wzrok nazwą ma zastąpić szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategią w kategorii marek własnych - podaje w komunikacie Intermarché. 

Marki własne na topie

Obecnie Intermarché ma w ofercie niemal 1500 produktów marki własnej. W minionym roku sieć, stworzyła nową koncepcję dla tej kategorii produktów tworząc tzw. markę parasolową, która ma jednoznacznie kojarzyć się z Intermarché i łatwiej zakorzenić w świadomości klientów. 

Jak podaje dyskonter, wprowadzenie O la la! jest odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania Polaków, a także obecną sytuację gospodarczą zachęcającą klientów do częstszego wyboru marek własnych: jakościowych, a jednocześnie przystępnych cenowo. Jak pokazują dane z końca 2022 r., sięga po nie w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych [1].

Jakie produkty w ofercie O la la!

W ofercie marki O la la! znalazły się wysokiej jakości artykuły spożywcze z wielu kategorii: od przypraw, przez napoje, przekąski, aż po proste do przygotowania - dania obiadowe dla najbardziej zabieganych, a także produkty dla dzieci

Aby zachować  spójność, a jednocześnie  podkreślić  indywidualne cechy  każdej z kategorii, sieć sklepów Intermarché wydzieliła rodziny produktów  podobne  do  siebie  z konsumenckiego  punktu widzenia i nadała im odrębne cechy graficzne

Podział na kolory pomoże w wyborze

Podstawowy podział został oznakowany różnymi kolorami logo O la la!: 

  • zielonym – składniki kulinarne (przetwory z warzyw  i owoców,  produkty  sypkie, przyprawy czy oleje), 
  • purpurowym – „małe przyjemności” (kawę, herbatę, czekoladę i słodycze), 
  • brązowym – dania gotowe, wstępnie skomponowane lub przyrządzone, 
  • malinowym – soki, a błękitnym – wody mineralne, źródlane i smakowe.

Jak informuje marka, pierwsze produkty marki własnej O la la! są dostępne w sklepach Intermarché. Klienci mogą już wybierać spośród 80 jakościowych produktów w dyskontowych cenach. Do końca br. roku sieć planuje zwiększyć ich liczbę do 250, a docelowo – do blisko 600.

W perspektywie 4 najbliższych lat, naszą ambicją jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej marki parasolowej „O la la!” przybliży nas do tego celu, a nowa oferta produktowa zdobędzie zaufanie nie tylko obecnych klientów sieci, ale też przekona do siebie wielu nowych – mówi Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarché.

[1] Według opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia w listopadzie 2022 r.
 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama