Klientów przyciągnie O la la!
Kup jakość w atrakcyjnej cenie. Znana sieć handlowa, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadza markę O la la!
Aby klient był zadowolony bardziej
Sieć sklepów Intermarché, wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów poszukujących odpowiedniej jakości produktów spożywczych w atrakcyjnych cenach, wprowadziła tzw. markę parasolową O la la!.
Według sieci handlowej, nowa marka, z nietypową, przyciągającą wzrok nazwą ma zastąpić szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. To zmiana wywołana nową strategią w kategorii marek własnych - podaje w komunikacie Intermarché.
Marki własne na topie
Obecnie Intermarché ma w ofercie niemal 1500 produktów marki własnej. W minionym roku sieć, stworzyła nową koncepcję dla tej kategorii produktów tworząc tzw. markę parasolową, która ma jednoznacznie kojarzyć się z Intermarché i łatwiej zakorzenić w świadomości klientów.
Jak podaje dyskonter, wprowadzenie O la la! jest odpowiedzią Intermarché na aktualne potrzeby i oczekiwania Polaków, a także obecną sytuację gospodarczą zachęcającą klientów do częstszego wyboru marek własnych: jakościowych, a jednocześnie przystępnych cenowo. Jak pokazują dane z końca 2022 r., sięga po nie w Polsce aż 13,5 mln gospodarstw domowych [1].
Jakie produkty w ofercie O la la!
W ofercie marki O la la! znalazły się wysokiej jakości artykuły spożywcze z wielu kategorii: od przypraw, przez napoje, przekąski, aż po proste do przygotowania - dania obiadowe dla najbardziej zabieganych, a także produkty dla dzieci.
Aby zachować spójność, a jednocześnie podkreślić indywidualne cechy każdej z kategorii, sieć sklepów Intermarché wydzieliła rodziny produktów podobne do siebie z konsumenckiego punktu widzenia i nadała im odrębne cechy graficzne.
Podział na kolory pomoże w wyborze
Podstawowy podział został oznakowany różnymi kolorami logo O la la!:
- zielonym – składniki kulinarne (przetwory z warzyw i owoców, produkty sypkie, przyprawy czy oleje),
- purpurowym – „małe przyjemności” (kawę, herbatę, czekoladę i słodycze),
- brązowym – dania gotowe, wstępnie skomponowane lub przyrządzone,
- malinowym – soki, a błękitnym – wody mineralne, źródlane i smakowe.
Jak informuje marka, pierwsze produkty marki własnej O la la! są dostępne w sklepach Intermarché. Klienci mogą już wybierać spośród 80 jakościowych produktów w dyskontowych cenach. Do końca br. roku sieć planuje zwiększyć ich liczbę do 250, a docelowo – do blisko 600.
– W perspektywie 4 najbliższych lat, naszą ambicją jest podwojenie sprzedaży marek własnych Intermarché. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej marki parasolowej „O la la!” przybliży nas do tego celu, a nowa oferta produktowa zdobędzie zaufanie nie tylko obecnych klientów sieci, ale też przekona do siebie wielu nowych – mówi Tomasz Waligórski, dyrektor generalny Intermarché.
[1] Według opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia w listopadzie 2022 r.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: