Jeszcze lepsza „Kropka TV” dla klientów Biedronki!

Znany i lubiany tygodnik całkowicie odświeżony ma duże ambicje na przyciągnięcie jeszcze większej liczby wiernych czytelników. O nowości z Biedronki przeczytasz w artykule!

Biedronka promuje Tygodnik "Kropka TV" w nowej odsłonie
Ulubiony tygodnik klientów Biedronki ukazuje się teraz w każdy piątek. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Wiele zmian - nowe emocje

Ukazujący się od 17. lat tygodnik "Kropka" jest nierozłącznie związany z jedną z największych sieci handlowych w Polsce, która teraz zdecydowała się nadać mu nowoczesny wygląd i zadbać o nowy wymiar czytelniczy pisma. 

Kolejny, nowy magazyn ukaże się w piątek 

Najistotniejsza zmiana dotyczy pierwszego dnia sprzedaży. Tygodnik dostępny wcześniej w poniedziałki, od 7 kwietnia br. będzie się ukazywał w każdy piątek. Ta zmiana umożliwi klientom Biedronki, zdaniem sieci handlowej, kupno ulubionego magazynu przy okazji weekendowych zakupów.

Większa objętość, zmienione logo, niezmiennie ta sama cena

Oprócz tego „Kropka TV” zyskała większą objętość z 84 do 100 stron, a także liczbę stacji telewizyjnych do 107, uwzględniając również TV lokalne. Poszerzona zawartość magazynu nie wpłynęła na jego cenę i cały czas kupimy go za 2,99 zł.

Zmieniło się logo i szata graficzna, która została dostosowana do najnowszych trendów rynkowych. Twarzą okładki najnowszego wydania „Kropki TV” jest Ewa Drzyzga, dziennikarka, która w wywiadzie tygodnia opowiada o kulisach pracy w telewizji.

Trzy magazyny w jednym

Tygodnik zyskał obecnie formułę „3 in 1”, czyli trzech magazynów w objętości i cenie jednego. Magazyn dzieli się na trzy odrębne sekcje: Telewizja, Porady oraz Rozrywka.

Jak informuje Biedronka, nowe treści zostały dostosowane do oczekiwań czytelników, którzy w ankiecie zorganizowanej pod koniec ubiegłego roku wskazali, jakich nowości oczekiwaliby w swoim ulubionym tygodniku. Z tego powodu między innymi w sekcji  „Rozrywka” została zwiększona liczba krzyżówek, sudoku oraz łamigłówek.

Pojawiła się też rubryka: „Obiady za 50 złotych na weekend”, w których czytelnicy znajdą przepisy stworzone z konkretnych produktów dostępnych w Biedronce.

- Cieszymy się, że udało się wprowadzić zapowiadane wcześniej zmiany, które sprawiły, że klienci Biedronki, wierni czytelnicy „Kropki TV”, otrzymują produkt jeszcze lepszej jakości przy utrzymaniu starej ceny. I to jako pierwsi na rynku, jeszcze przed weekendem - mówi Marta Osial, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci Biedronka.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama