Instagram zapowiedział wstrzymanie dostępu do tej opcji. Szokująca decyzja

Serwisy społecznościowe dość regularnie dodają dla użytkowników różne ciekawe opcje, jak również wstrzymują dostęp do niektórych rozwiązań. Na ten drugi krok zdecydował się właśnie Instagram. Dowiedz się, jaka funkcja ma zniknąć z jednej z najpopularniejszych platform internetowych. Możesz się zdziwić.

Instagram
Użytkownicy Instagrama przestaną mieć dostęp do tej opcji. Fot. Adobe Stock.
Reklama

Instagram już podjął decyzję. Wstrzymuje dostęp do tej opcji

Instagram to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Za jego pośrednictwem można udostępniać swoje zdjęcie, krótkie filmiki, jak również komunikować się z innymi użytkownikami. Coraz częściej jest również wykorzystywany do celów reklamowych, najczęściej płatne współprace z różnymi firmami widać na kontach influencerów czy celebrytów, którzy dzięki swoim dużym zasięgom mogą dotrzeć np. z promowanym produktem do ogromnej rzeszy odbiorców i zachęcić ich do dokonania zakupu.

Przedstawiciele serwisu Instagram poinformowali, że funkcja zakupy na żywo zostanie wstrzymana. Co to oznacza? Przykładowo, influencerzy nie będą już mogli oznaczać promowanych produktów podczas trwania transmisji live na swoich kontach. Instagram jednak nie będzie blokował innych form e-commerce, więc reklamowanie przy postach ze zdjęciami czy krótkimi filmikami nie zniknie.

Instagram. Kiedy opcja zakupy na żywo przestanie być dostępna?

Meta, czyli właściciel Instagrama wprowadził w serwisie Instagram opcję zakupy na żywo w 2020 r. Niedawno jednak to rozwiązanie zniknęło z platformy Facebook (jej właścicielem też jest Meta) i użytkownicy zaczęli podejrzewać, że to samo stanie się na Instagramie. Przewidywania okazały się prawdą, zakupy na żywo odchodzą w przeszłość. Czy na zawsze? Tego jeszcze nie można brać za pewnik.

Musisz wiedzieć, że opcja zakupy na żywo na Instagramie przestanie być dostępna już niedługo. Zostanie wstrzymana już za kilka tygodni, konkretnie 16 marca. Pozostałe funkcje  niezbędne do e-commerce nie są jednak zagrożone i nic nie wskazuje, żeby miały w tym przypadku nastąpić jakieś drastyczne zmiany.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama