Grupa Dino Polska z optymizmem patrzy w przyszłość

Dino Polska kontynuuje szybki rozwój swojej sieci. Marka zwiększyła liczbę sklepów i notuje znaczący wzrost sprzedaży.

Dino Polska rozwija się i notuje zyski
Dino z sukcesem kontynuuje rozwój. W drugim kwartale br. dyskonter uruchomił ósme centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w miejscowości Kaliska. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Priorytetem są sklepy w formacie Dino

Są powody do zadowolenia. Tak wynika z ostatniego raportu grupy Dino Polska. Marka podała, że w okresie trzech lat do 31 marca 2023 r. zwiększyła liczbę sklepów o 976, czyli o 79 proc. a w pierwszym kwartale br. przychody Dino Polska były o 43,8 proc. wyższe niż w I kw. 2022 r. Na koniec marca sieć Dino liczyła 2 210 sklepów, czyli o 54 więcej niż kwartał wcześniej, i o 330 marketów więcej niż na koniec marca 2022 r.

Ekspansja geograficzna pozostaje jednym z naszych najważniejszych priorytetów. Choć w 2022 r. nieznacznie skorygowaliśmy w dół krótkoterminowe plany dotyczące wydatków inwestycyjnych, tak by lepiej przygotować firmę do funkcjonowania w bardziej wymagającym otoczeniu ekonomicznym, to zapotrzebowanie konsumentów na sklepy w formacie Dino, które widzimy przy okazji każdego nowego otwarcia utwierdza nas w przekonaniu o dużym potencjale dalszego rozwoju naszej sieci – mówi Michał Krauze, członek zarządu Dino Polska.

Nowe centrum dystrybucyjne 

Jak podała w komunikacie marka, chcąc z sukcesem kontynuować rozwój w sposób zapewniający wysoką jakość świeżych produktów, w drugim kwartale br. uruchomiono ósme centrum dystrybucyjne, zlokalizowane w miejscowości Kaliska, w województwie kujawsko-pomorskim.

Rozbudowa zaplecza magazynowego umożliwia Dino także zwiększenie zakresu współpracy z lokalnymi przedsiębiorstwami rolnymi i producentami żywności, dla których produktów sieć Dino chętnie staje się preferowanym dystrybutorem.

Znana i oczekiwana oferta sklepów Dino

Oferta sklepów Dino w połączeniu z dogodnymi lokalizacjami systematycznie przyciąga nowych klientów, co sprzyja utrzymaniu wysokiej dynamiki sprzedaży w sklepach istniejących od ponad roku. Prokonsumenckie działania są, zdaniem dyskontera, pozytywnym wyróżnikiem marki na rynku detalicznej sprzedaży żywności w Polsce.

Rozwój możliwy dzięki inwestycjom i zaangażowanym pracownikom

Łączne nakłady inwestycyjne poniesione przez Dino Polska na rozwój wyniosły w I kwartale 2023 r. 311 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino wzrosło do 38,1 tys. osób na koniec kwartału i było o 4,7 tys. wyższe niż rok wcześniej - podała w raporcie sieć handlowa. 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama