Gra mobilna Żabu - milion użytkowników i nowe ulepszenia!

Po testach zakończonych w marcu br., gra Żabu ujrzała światło dzienne w aplikacji mobilnej Żappka. Przeczytaj i dowiedz się jakie korzyści zyskasz uczestnicząc w grze!

Szaleństwo w Żappce. Ponad milion postaci Żabu
W grze promowane są także zdrowe nawyki żywieniowe. Wśród produktów do wygrania pojawią się dobrze znane z oferty sieci Żabka produkty. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Wymień żappsa na produkty!

Pod koniec marca br. w sieci sklepów Żabka zakończyły się testy gry Żabu, która została udostępniona wszystkim użytkownikom aplikacji mobilnej Żappka. W ciągu trzech miesięcy hodowli i opieki nad własnym Żabu podjęło się ponad milion użytkowników aplikacji, a prawie 13 tysięcy z nich ukończyło grę.

Jak podał dyskonter w komunikacie, jest to jedyna na europejskim rynku retail gra. Największą popularnością elektroniczna zabawa cieszy się wśród osób w wieku od 20 do 24 lat. Najpopularniejszym motywem, na jaki dotychczas gracze wymieniali swoje żappsy, są bilety na koncert The Żabing Stones. Od 27 lipca br. w grze Żabu dostępne są nowe funkcjonalności oraz można w jej ramach zdobyć jeszcze więcej atrakcyjnych nagród.

Cały czas pracujemy nad rozwojem i doskonaleniem gry Żabu, aby maksymalnie dopasować ją do oczekiwań odbiorców. Dostrzegamy duży potencjał w zakresie prezentowania w grze rozwijanych przez nas we współpracy z partnerami produktów i usług, a także w zakresie integrowania świata Żabu z najnowszymi technologiami. Chcemy jak najlepiej personalizować przekaz i uatrakcyjnić tym samym korzystanie z modułu. Żabu w nowej, odświeżonej odsłonie będzie jeszcze bardziej interaktywne, co oznacza, że będzie reagowaćdosłownie – na działania gracza – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.

Żabu z nowymi funkcjami 

Wśród nowych funkcjonalności udostępnionych w grze znalazły się m.in.: przywracanie Żabu do życia za żappsy, magiczne eliksiry, które umożliwią skok na wyższy poziom gry lub podniesienie parametrów życiowych Żabu, nowe minigry, w ramach których użytkownicy mają możliwość rywalizacji z innymi graczami oraz uzyskania darmowych produktów. W Żabu na początku sierpnia pojawią się również misje, czyli znane i lubiane z aplikacji Żappka wyzwania, ale w odsłonie Żabu.

Twórcy gry przeprowadzili kosmetykę wyglądu minigier oraz wprowadzili możliwość rywalizacji między użytkownikami. Została udostępniona tablica wyników, pozwalająca na bieżąco śledzić stan rywalizacji, a trzech najlepszych graczy co tydzień otrzyma kupon na darmowy produkt. Gracze mogą liczyć także na nowe nagrody w trakcie całej gry, takie jak zniżki żappsowe, vouchery na zniżki do partnerów czy zniżki do wykorzystania w sklepach autonomicznych Żabka Nano.

Gra mobilna Żabu ma już ponad milion użytkowników
Od 27 lipca br. w grze Żabu dostępne są nowe funkcjonalności oraz można w jej ramach zdobyć jeszcze więcej atrakcyjnych nagród. Fot. Żabka Polska

Jak się zdrowo odżywiać - podpowiada Żabu

W grze promowane będą także zdrowe nawyki żywieniowe – wśród produktów do wygrania w  „Łap porcję DobreGO!” pojawią się dobrze znane z oferty sieci Żabka produkty, takie jak płynne owocowe przekąski Foodini, shoty s! czy sałatki Dobra Karma.

Żappka najpopularniejszą aplikacją mobilną w Polsce

Aplikacja Żappka została wprowadzona na rynek cztery lata temu. Obecnie, jak podaje dyskonter jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – została pobrana już ponad 11 mln razy, a aktywnie korzysta z niej ponad 6 mln użytkowników.

To pierwszy na rynku system łączący mechanizm programu lojalnościowego oraz działań wpływających na aktywność i zaangażowanie klienta, stwierdza dyskonter. Pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymiany ich na produkty dostępne w sklepach. Za pomocą aplikacji można również uzyskać dostęp do wygodnych usług i unikalnych rozwiązań, takich jak „Kawonament”, czyli abonament na kawę, czy wspomnianej wciągającej zabawy Żabu. Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama