Glovo spodobało się klientom Carrefoura. Jest decyzja o rozwijaniu usługi!

Carrefour Polska poinformował o planach ekspansji na rynku e-commerce i wprowadzeniu usługi kurierskiej "na żądanie" Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach.

Carrefour Polska 3-krotnie zwiększy zasięg usługi Glovo
W ofercie Carrefour w aplikacji Glovo, oprócz ponad 18 tys. produktów spożywczych, klienci znajdą również nowość - asortyment z kategorii non-food. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Glovo w kolejnych miastach

Carrefour Polska obejmie zasięgiem dostaw za pośrednictwem Glovo kolejne miasta. Ich liczba zwiększy się w 2023 r. blisko 3 krotnie, dzięki włączeniu do systemu 73 sklepów w całym kraju - zapowiedziała sieć.

Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.

- Carrefour wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18 tys. artykułów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.

Rozwój usług w hiper- i supermarketach

Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 r. W 2022 r. usługa ta działała w 38 sklepach sieci w 9 miastach. W bieżącym roku Carrefour zwiększył już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału br. sieć ma zamiar zaoferować ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miastach

Aktualnie obie marki: Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju usług w ramach hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.

Online czy stacjonarnie - zawsze wygodnie!

Carrefour Polska wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy wybierają wygodne i szybkie zakupy online, wdrożył w 2016 r. usługę click&collect, która pozwala na odbiór zamówionych produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. Usługa ta została rozszerzona na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce, a także testowana jest w sklepach convenience

Dla zmotoryzowanych Carrefour Drive

Dla klientów zmotoryzowanych sieć oferuje usługę Carrefour Drive, która umożliwia odbiór zamówień w punktach Drive, znajdujących się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce, bez konieczności wychodzenia z samochodu.

Na szybko - Carrefour Sprint

Z kolei w październiku 2020 r. Carrefour wdrożył usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci mogą otrzymać zamówione na carrefour.pl produkty spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Obecnie z tej usługi możemy skorzystać w kilkunastu miastach w Polsce.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama