Duży Ben rośnie, jak na drożdżach!

Jak na specjalne okazje, to do Dużego Bena. Zwiększa się liczba placówek specjalistycznych sklepów z szeroką ofertą alkoholi. Sieć stawia na dynamiczny rozwój i pokazuje, jakie ma atuty.

Duży Ben. Nowa placówka, to kolejny 350. sklep sieci
Sieć stawia m.in. na unikalny asortyment i systematyczny rozwój usług dodatkowych. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Kolejna placówka w stolicy

Jak podała związana z Grupą Eurocash sieć Duży Ben, marka dynamicznie umacnia pozycję lidera na polu specjalistycznych sklepów alkoholowych w Polsce. W maju ogłosiła otwarcie swojego 350. sklepu. Nowo otwarty punkt mieści się w Warszawie, przy ul. Jana Pawła II 41a i jest zarazem 45. sklepem sieci w stolicy.

Warszawskie otwarcie zdaniem marki, wpisuje się w plany intensywnej rozbudowy sieci, której celem jest zdynamizowanie rozwoju w największych aglomeracjach w Polsce. Marka ma obecnie 350, a chce mieć 430 punktów na koniec 2023 r.

Najważniejsze elementy ekspansji Dużego Bena

Według sieci handlowej, strategia szybkiej ekspansji, realizowana z powodzeniem od kilku lat, jest tylko jednym z czynników sukcesu Dużego Bena. Aby się rozwijać sieć stawia również na inne elementy np. unikalny asortyment i systematyczny rozwój usług dodatkowych, takich jak, obsługa odbiorów i nadań paczek kurierskich czy dostawa zakupów pod drzwi – realizowana przez operatora q-commerce GLOVO. Duży Ben rozpoczął także współpracę z Totalizatorem Sportowym obsługującym popularne loterie i gry liczbowe LOTTO.

Stale rozwijana oferta usług dodatkowych sprawia, że dla coraz większego grona klientów stajemy się sklepem pierwszego wyboru. Innowacje są częścią naszego DNA i stanowią mocny fundament naszych sukcesów teraz i w przyszłości – podkreśla Michał Florkiewicz, dyrektor zarządzający sieci Duży Ben w Grupie Eurocash.

Po wszechstronną ofertę do Dużego Bena

Sukces Dużego Bena jako formatu sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi, jest zdaniem przedstawicieli marki wynikiem zaproponowania klientom szerokiej i stale aktualizowanej oferty sieci. Konsumenci znajdą w Dużym Benie trunki z całego świata, w tym marki koneserskie i premium, a także wyroby tytoniowe, napoje gazowane i niegazowane, słone przekąski oraz słodycze.

W ramach wspierania lokalnych firm, sklepy Duży Ben oferują rodzime marki we wszystkich dostępnych kategoriach. Siłą sieci jest także profesjonalne doradztwo oraz atrakcyjne i zachęcające do zakupów - atrakcyjne promocje.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama