Drużyna Lidla na EURO 2024!
Lidl został globalnym partnerem UEFA na czas europejskich eliminacji w 2023 r., a także turnieju finałowego w 2024 r. Współpraca ruszy wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek!
Lidl wspiera europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024
Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r. najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o zaszczytny tytuł Mistrza Europy w piłce nożnej. Rozgrywki będą się odbywały w 10 niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024 r.
Lidl partnerem UEFA
Czas eliminacji i późniejszych rozgrywek mistrzowskich będzie wypełniony również aktywną obecnością marki Lidl, jako oficjalnego partnera UEFA EURO 2024. Marka pełniąca na rynku europejskim jedną z wiodących ról wśród handlowych sieci spożywczych, będzie wspierać europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024.
Przeżycia dostępne dla wszystkich
Jak podała marka, obecnie w sieci placówek handlowych Lidla znajduje się 12 tys. sklepów w 31 krajach, w tym 30 krajach europejskich. Tak, jak piłka nożna każdego dnia jest rozrywką dla milionów ludzi, tak Lidl jest wiarygodnym partnerem dla milionów klientów w Europie podczas codziennych zakupów.
- Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników – mówi Jeroen Bal, członek zarządu Divisional Board Customer Lidl International (...). Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład przez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu - dodaje Jeroen Bal.
Przez partnerstwo do zdrowego trybu życia
Przez partnerstwo marka chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. To, co jemy i jak dużo się ruszamy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz środowisko.
Z tego powodu, dyskonter rozwija dostępny w sklepach asortyment w oparciu o założenia diety planetarnej, aby ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Przykładem takich działań są nowe międzynarodowe standardy działań marketingowych skierowanych do dzieci.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: