Drużyna Lidla na EURO 2024!

Lidl został globalnym partnerem UEFA na czas europejskich eliminacji w 2023 r., a także turnieju finałowego w 2024 r. Współpraca ruszy wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek!

Lidl Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024
Przez partnerstwo z UEFA Lidl chce podkreślić znaczenie sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Lidl wspiera europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024

Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r. najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o zaszczytny tytuł Mistrza Europy w piłce nożnej. Rozgrywki będą się odbywały w 10 niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024 r. 

Lidl partnerem UEFA

Czas eliminacji i późniejszych rozgrywek mistrzowskich będzie wypełniony również aktywną obecnością marki Lidl, jako oficjalnego partnera UEFA EURO 2024. Marka pełniąca na rynku europejskim jedną z wiodących ról wśród handlowych sieci spożywczych, będzie wspierać europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024. 

Przeżycia dostępne dla wszystkich 

Jak podała marka, obecnie w sieci placówek handlowych Lidla znajduje się 12 tys. sklepów w 31 krajach, w tym 30 krajach europejskich. Tak, jak piłka nożna każdego dnia jest rozrywką dla milionów ludzi, tak Lidl jest wiarygodnym partnerem dla milionów klientów w Europie podczas codziennych zakupów.  

- Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników – mówi Jeroen Bal, członek zarządu Divisional Board Customer Lidl International (...). Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produktyna przykład przez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu - dodaje Jeroen Bal. 

Przez partnerstwo do zdrowego trybu życia

Przez partnerstwo marka chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. To, co jemy i jak dużo się ruszamy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz środowisko.

Z tego powodu, dyskonter rozwija dostępny w sklepach asortyment w oparciu o założenia diety planetarnej, aby ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych. Przykładem takich działań są nowe międzynarodowe standardy działań marketingowych skierowanych do dzieci.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama