Druga edycja rozgrywek "Sokoliki Cup"

Producent linii Sokoliki po raz kolejny został sponsorem turnieju piłki nożnej Sokoliki Cup. O drugiej edycji rozgrywek, organizowanych przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej dla dzieci przeczytasz w artykule.

Sokoliki Cup - turniej piłki nożnej dla najmłodszych
Wydarzenie będzie połączone z rodzinnym piknikiem, a sportowym emocjom towarzyszyć będzie wiele innych atrakcji. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Mecenasem sportu być warto

Marka Sokołów, od lat podejmuje działania jako mecenas sportu. W bieżącym roku, po raz kolejny promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. Producent linii Sokoliki ponownie został sponsorem turnieju piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup. To druga edycja tych rozgrywek, organizowanych przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej.

Tegoroczne eliminacje

Jak podała marka Sokołów, obecnie trwają eliminacje do turnieju, prowadzone pod hasłem "Graj o marzenia", w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie. 

Kiedy odbędzie się wielki finał?

Wielki finał rozgrywek odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. Według planów firmy, to wydarzenie połączone będzie z rodzinnym piknikiem, a sportowym emocjom towarzyszyć będzie wiele innych atrakcji, przygotowanych z myślą o młodych kibicach. 

Popularne rozgrywki pełne sportowej rywalizacji

Jak podała w komunikacie marka, organizatorzy rozgrywek mają nadzieję, że druga edycja rozgrywek "Sokoliki Cup" będzie cieszyła się takim samym, dużym zainteresowaniem, jak pierwsza edycja zawodów.

W poprzedniej rywalizacji, wzięło udział ponad 120 drużyn, czyli blisko 1 700 młodych sportowców. Wówczas, do turnieju głównego zakwalifikowało się 16 drużyn, a finałowe spotkania rozegrane zostały na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie.

Na uczestników czekały, nie tylko ogromne sportowe emocje, ale i niespodzianka – ich zmagania wspierał bowiem obecny podczas wydarzenia piłkarz i wielka osobowość świata sportu, Łukasz Fabiański, ambasador Akademii Sokolika. Nie zabraknie go również podczas tegorocznego finału.

Prowadzimy szeroką edukację w tym zakresie, podkreślając, iż aktywność fizyczna połączona z odpowiednio zbilansowaną, pełnowartościową dietą stanowią filary zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów S.A. – W szczególny sposób kierujemy ten przekaz do najmłodszych. Najlepszy efekt przynoszą naszym zdaniem te działania, dzięki którym mają oni możliwość osobistego zaangażowania się w ulubione formy sportu – a taką dyscypliną jest bez wątpienia piłka nożna. Dlatego już po raz drugi, jako sponsor tytularny, wspieramy organizację turnieju Sokoliki Cup - dodaje Bogusław Miszczuk.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama