"Do Biedronki Idę" sieć inicjuje nową kampanię wizerunkową i przedłuża umowę z PZPN
W sklepach Biedronki zainicjowano nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Do Biedronki Idę". Spółka przedłużyła jednocześnie współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) i pozostanie sponsorem reprezentacji do 31 lipca 2026 r.
W interecie i przestrzeni miejskiej
Jak podaje sieć w komunikacie, ruszyła nowa kampania wizerunkowa "Do Biedronki Idę". W reklamach podkreślane jest zaufanie, jakim konsumenci obdarowują sklepy Biedronki, które są i pozostają "zawsze blisko", odpowiadają na ich potrzeby oraz gwarantują bezpieczne zakupy.
Wśród przedsięwzięć reklamowych poczesne miejsce zajmują komunikaty 360, które są realizowane we wszystkich mediach: w telewizji, w radiu, outdoorze i reklamie na cyfrowych nośnikach umieszczonych w przestrzeni miejskiej, w internecie, social mediach, prasie oraz mediach własnych Biedronki. Za kreację reklam odpowiada agencja Duda Polska.
Biedronka wspiera polską piłkę
Biedronka w związku z przedłużeniem umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN) nadal będzie oficjalnym sponsorem zarówno pierwszej reprezentacji Polski kobiet oraz mężczyzn, jak i kadr młodzieżowych od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji.
Umowa obejmie zarówno męskie eliminacje do najbliższych Mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku w USA, Kanadzie i Meksyku.
- Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej - podkreśla Łukasz Wachowski, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Korzystna współpraca Biedronki i PZPN
Dzięki nowej umowie, federacja sportowa i Biedronka nawiążą korzystną współpracę obejmującą sprzedaż produktów licencyjnych PZPN w sklepach dyskontera – zarówno w tych tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home. Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki Reprezentacji Polski.
Jak się dowiadujemy, asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia. Marka Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn nieprzerwanie od 2010 roku.
Biedronka będzie posługiwać się tytułami „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Dostawca Warzyw i Owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. W tym celu będzie się używać logotypu w działaniach marketingowych.
Znak Biedronki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: