Carrefour Polska wprowadza przed Świętami opcję dostawy zakupów internetowych do paczkomatów

Klienci sklepu internetowego Carrefour będą mieli możliwość zamawiania dostawy e-zakupów z kategorii non-food do paczkomatów. Dzięki nowej usłudze zaoszczędzony czas będą mogli przeznaczyć na świąteczne przygotowania. To również doskonały powód, aby pomyśleć o prezentach dla najbliższych!

Tuż przed Świętami Carrefour Polska umożliwia dostawy zakupów internetowych do paczkomatów
Wprowadzenie nowej usługi przez Carrefour Polska to pierwszy etap realizacji projektu. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Dwie możliwości dostawy - jest wybór 

Do tej pory zamówienia produktów z kategorii elektronika, dom i ogród czy akcesoria dla dzieci dokonywane w serwisie carrefour.pl były dostarczane z dedykowanego magazynu za pośrednictwem kuriera. Teraz każdy kupujący będzie mógł wybrać między tradycyjną dostawą pod same drzwi, a bijącym rekordy popularności w sezonie przedświątecznym - paczkomatem.

W okresie przedświątecznym, kiedy kurierzy są obłożeni pracą, jest to wyjątkowo wygodne rozwiązanie. Ponadto, jak poinformował Carrefour, teraz klient nie będzie musiał się martwić o to, czy jego zamówienie zmieści się do ograniczonej konkretnymi wymiarami skrytki.

Specjalny algorytm automatycznie przeliczy objętość dodawanych do koszyka produktów i na bieżąco poinformuje klienta czy opcja dostawy do paczkomatu jest dostępna dla aktualnego koszyka. W przypadku przekroczenia limitu pozostaje dostawa kurierem lub usunięcie ponadgabarytowego produktu.

Projekt będzie rozbudowywany

Wprowadzenie nowej usługi na początku grudnia br. jest według sieci pierwszym etapem realizacji projektu, który w najbliższym czasie będzie rozbudowywany. Kolejne fazy projektu zakładają m.in. zwiększanie asortymentu dostępnego w ramach dostawy do paczkomatów oraz analizę zachowania użytkowników na stronie po wprowadzonych zmianach. 

- Bardzo cieszymy się, że w tym roku udało nam się poszerzyć ofertę naszych dostaw o paczkomaty. Wiemy, że Polacy uwielbiają tę formę dostawy. Jest szybka i wygodna, a dodatkowo nie trzeba martwić się o to, że nie zgramy się czasowo z kurierem. Ponadto w okresie świątecznym pozwoli to naszym klientom zaoszczędzić czas, dzięki możliwości elastycznego odbioru zamówienia – mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska. 

Dostawa do paczkomatu realizowana jest w terminie do 2 dni roboczych i kosztuje 11,99 zł. Carrefour radzi jednak, by nie czekać na ostatni moment i w przypadku prezentów dla bliskich zamówić je jak najszybciej.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama