Bułeczki mleczne od Dan Cake w kilku wariantach smakowych. Na dobry początek dnia!
Przed rozpoczynającym się za kilkanaście dni nowym rokiem szkolnym znana sieć piekarni Dan Cake zachęca do rozpoczynania dnia ze swoimi sztandarowymi przysmakami. Tym bardziej, że pojawią się one, w aż trzech wariantach smakowych.
Na dobry początek dnia
Czy może być lepszy sposób na rozpoczęcie dnia niż pyszne śniadanie, które dostarcza energii i dobrze smakuje? Dla uczniów wracających do szkół po wakacjach, zdrowe śniadanie to klucz do udanego dnia. Dan Cake, znana sieć piekarni, prezentuje swoją flagową ofertę, która może zainteresować nie tylko dzieci.
Wiele wariantów smakowych
Jak podaje marka, bułeczki mleczne należą jej do flagowych produktów. Sieć handlowa na swojej stronie internetowej poświęconej kampanii prezentuje wiele inspirujących przepisów, które bazują na m.in. bułeczkach mlecznych Dan Cake. Produkty te występują w trzech smakowitych wersjach:
- Klasyczna bułeczka z aż 31 proc. zawartością mleka o delikatnym waniliowym smaku 400 g.
- Wersja z dodatkiem kawałków mlecznej czekolady 400 g.
- Bułeczki z dodatkiem kostki o smaku truskawkowym 320 g.
Warto dodać, że wszystkie warianty bułeczek mlecznych doskonale komponują się z różnego rodzaju dodatkami, tworząc wyjątkowo smakowite i pełne wartości śniadanie.
Zdrowy wybór dla Twojego dziecka
Bułeczki mleczne od Dan Cake są zdrowe, ponieważ nie zawierają takich składników jak olej palmowy oraz substancji konserwujących. Bułeczki mleczne mogą stać się idealnym wyborem dla rodziców poszukujących pożywnych i zdrowych przekąsek dla swoich dzieci. Jak przekonuje marka, te produkty spożywcze doskonale sprawdzają się nie tylko, jako wybór na śniadanie przed szkołą, ale również jako zdrowa przekąska w trakcie dnia.
– Bułeczki mleczne to flagowy produkt z naszej oferty. Od wielu lat utrzymujemy pozycję lidera w tym segmencie, między innymi dzięki wysokiej i powtarzalnej jakości, szerokiej dystrybucji oraz systematycznym nakładom na budowanie zarówno wizerunku marki, jak i całego portfolio produktowego. Naszą ambicją jest budowanie silnej i najbardziej rozpoznawalnej marki pakowanych produktów piekarniczych w Polsce. Zainicjowana właśnie kampania realizowana będzie z wykorzystaniem szerokiego wachlarza kanałów dotarcia i świeżą kreację, zapewniając tym samym wysoki poziom dotarcia do grupy docelowej oraz budowanie wysokozasięgowej świadomości produktowej – podsumowuje Wiktor Kowalski, brand manager w Dan Cake Polonia.
"Słodki lider" rynku przekąsek
Bułeczki mleczne, to nie tylko smaczny przysmak, ale i dowód na sukces marki Dan Cake - przekonuje sieć handlowa. Jakość, dystrybucja i wizerunek to elementy, które umocniły ich pozycję w sercach konsumentów. Jak podaje marka piekarnicza, kampania promująca bułeczki mleczne potrwa do połowy października br.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: