Biedronka wycofuje te szklanki, a miały być hitem. Powód nie jest błahy!

Szklanki youtube’owego Kanału Sportowego rozczarowały fanów Biedronki, na tyle, że twórcy wycofują swój produkt ze sklepów. Co się stało, że aż tak złe wrażenie zrobiły na kupujących?

Szklanki kanału sportowego wycofane.
Źródło: Biedronka
Reklama

Szklanki youtube’owego Kanału Sportowego wycofane z Biedronki

Biedronka już nie będzie sprzedawała szklanek Kanału Sportowego. Dopiero, co trafiły na półki, a już zdążyły rozczarować spore grono klientów. Wiadomo, że po tego typu limitowane gadżety zwykle sięgają fani danych twórców. Wymagania i oczekiwania są duże i tym razem nie zostały spełnione.

Szklanki youtube’owego Kanału Sportowego trafiły do sprzedaży dyskontu 25 kwietnia i miały być dostępne do 11 maja. Szybko jednak okazało się, że zostaną wycofane. Zamiast kolekcjonerskich produktów z widocznym logiem czy grawerem do pudełek włożono… zwykle, gładkie kufle z naklejką, która odlepia się zaraz po włożeniu do wody.

Czytaj także: Gorące hity z Biedronki! Te szorty są idealne na lato!

Klienci Biedronki nie szczędzili słów krytki

Kanał Sportowy i Biedronka zaraz po premierze szklanek szybko musieli zacząć mierzyć się z falą krytyki konsumentów i nieprzychylnymi komentarzami. Zwracano uwagę, na to, że naklejka jest nie praktyczna, odkleja się już od samego początku, nawet po jednym myciu.

Fani youtube’rów oczekiwali wyjaśnień, co do całej sprawy, czując się oszukani. Całą akcję nazwano „idiotyczną wpadką”. Odpowiedź była natychmiastowa. Wygląda na to, że twórcy wzięli sobie wszystko do serca i na szczęście podeszli do tematu z należytym szacunkiem do swoich widzów.

Kanał Sportowy bierze odpowiedzialność na siebie

Sprawę natychmiast skomentowali sami twórcy Kanału Sportowego w filmie Dziennikarskie zero czyli wpadka wszech czasów. Wideo szybko znalazło się w kartach na czasie i zdobyło sporą popularność. W nim znajdują się przeprosiny, ale też tłumaczenie, że to brak odpowiedniej, kontroli, nadzoru i odpowiedniego podejścia do sprawy spowodowały, że na rynek wypuszczono kiepskiej jakości towary.

To Krzysztof Stanowski tłumaczy się z całej sytuacji i zwraca uwagę, jak bardzo absurdalne i głupie jest umieszczanie naklejek na naczynia kuchenne. Zwraca uwagę na to, że każdy przecież wie, że są dodawane po to, by je odkleić, bo nie są trwałe.

Szklanki Kanału Sportowego ponownie mają trafić do sprzedaży, ale już dopiero w okolicach września. Produkty mają przejść kontrole i zostać poprawione, tak by rzeczywiście prezentowały się jako szklanki tych youtube’rów.

By wstawić video automatycznie skalujące się do 100% szerokości artykułu, umieść w wybranym miejscu poniższy kod w trybie edycji HTML:

Interesują cię promocje w Biedronce? Sprawdź gazetki!

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama