Asystenci zakupów w Biedronce: Spersonalizowane wsparcie klienta dzięki partnerstwu z Lola Market!

Klienci korzystający z usług Biedronki mają teraz dostęp do nowej, wygodnej formy zakupów online, dzięki nawiązanej współpracy z Lola Market. Sieć handlowa zaoferuje indywidualne wsparcie doświadczonych asystentów podczas zakupów internetowych. Jak m.in. wygląda pomoc tzw. shopperów dowiesz się z artykułu!

Biedronka uruchamia współpracę z Lola Market i stawia na spersonalizowane wsparcie asystentów
Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market będą kompletowanie i dowożone do klienta przez asystenta zakupów. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Asystent pomoże przy zakupach online

Klienci sieci Biedronka mogą już korzystać z nowego, wyjątkowego doświadczenia w czasie zakupów online. Usługa dostępna jest w Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy.

Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market: lolamarket.com/pl/pl/ będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, tzw. personal shoppera, której zadaniem jest udzielenie pomocy klientowi i kompleksowa realizacja zakupów. Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce.  

Co zrobi asystent, gdy potrzebnych nam produktów nie będzie?  

Porozmawiamy z człowiekiem, a nie z maszyną, zapewnia sieć handlowa. Pracownik zwany shopperem lub asystentem zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy.

Jak podał dyskonter, finalnie to klient będzie decydował, czy skorzysta z zamiennika. Klient w tej sytuacji będzie miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.

Jakie opłaty za korzystanie z pomocy Lola Market?

Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 zł (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł. Ceny produktów będą tak samo atrakcyjne, jak w sklepach stacjonarnych, a asortyment będzie stopniowo zwiększany.

Biedronka z Lola Market wsparcie asystentów zakupów
Pracownik zwany shopperem lub asystentem zakupów, będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji. For. Materiały prasowe

W aplikacji Lola Market dostępna szeroka oferta produktów

Jak podał dyskonter, w ofercie Biedronki przez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów, jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. 

- W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka - powiedział Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka

Biedronka stawia na rozwój usług online

Jak przyznaje dyskonter, podjęta współpraca Biedronki z Lola Market to uzupełnienie i wzbogacenie coraz szerszej oferty online sieci handlowej, która dotąd opierała się na usługach realizowanych we współpracy z Glovo: czyli standardowej dostawy realizowanej ze sklepów stacjonarnych sieci oraz usłudze ekspresowej dostawy zakupów BIEK.

W skład oferty usług elektronicznych Biedronki wchodzi również sklep Biedronka Home (home.biedronka.pl) z produktami przemysłowymi do domu i ogrodu, elektroniką oraz tekstyliami, który, jak podała sieć - właśnie świętuje swoje pierwsze urodziny.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama