Będzie nowy portal do e-handlu. Kiedy? Już niebawem!
Nowa platforma zakupowa na początku dla sprzedawców, potem dla konsumentów. Pełną parą portal ruszy w grudniu 2022 r.
Na początku sprzedawcy
10 sierpnia oficjalnie otworzyła się dla firm sprzedających w internecie platforma sprzedażowa wszystko.pl. Od tego dnia przedsiębiorcy działający w branży e-commerce mogą zakładać konto sprzedawcy w serwisie i rozpocząć dodawanie produktów. Premiera dla konsumentów nowej platformy wszystko.pl, która jest projektem Grupy Comarch, zaplanowana jest na koniec tego roku.
Na firmowym blogu Comarch podaje, że pierwsze zakupy na portalu wszystko.pl klienci zrobią prawdopodobnie w grudniu. Mimo to sprzedający w internecie już teraz przygotowują się na ten moment, rejestrując się na platformie i przygotowując oferty. Od 10 sierpnia mogą dodawać swoje towary na portalu.
Kto może należeć do grona sprzedających?
Przy realizacji i rozwoju projektu wszystko.pl Comarch współpracuje z cenionymi partnerami biznesowymi, takimi jak Przelewy24 czy BaseLinker będący profesjonalnym systemem do zarządzania sprzedażą w internecie. Do grona sprzedających na platformie wszystko.pl mogą dołączyć wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż w internecie i posiadają działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce. To oznacza, że na platformie możliwa będzie rejestracja tylko sprawdzonych polskich firm. Dopiero po pozytywnej weryfikacji przez dedykowany system, sprzedawca będzie mógł wystawić swoje produkty w serwisie.
Platforma sprzedażowa Comarchu działa wprawdzie od ponad 10 lat, ale dotychczas korzystać z niej mogli wyłącznie użytkownicy systemów do zarządzania firmą klasy ERP. Rozwijana obecnie wersja wszystko.pl jest zupełnie nowym przedsięwzięciem tworzonym w oparciu o współczesną technologię i nowoczesne funkcjonalności. Co najważniejsze, platforma przeznaczona jest teraz dla wszystkich sprzedawców.
W grudniu premiera wszystko.pl dla konsumentów
Od kilkunastu miesięcy zespół specjalistów pracuje nad nową wersją platformy wszystko.pl i wzbogaceniem serwisu o istotne funkcjonalności. Planowo premiera portalu odbędzie się w grudniu br., a klienci już wtedy skorzystają m.in. z intuicyjnego interfejsu oraz dedykowanej aplikacji mobilnej.
- Budowa wszystko.pl jest motywowana oczekiwaniami konsumentów, którzy z roku na rok coraz więcej kupują w internecie. Comarch ze względu na bogate doświadczenie w e-commerce i nowe możliwości na rynku chce podążać za potrzebami klientów – mówi Marcin Bojarski, Business Unit Director wszystko.pl. - Nasza firma, obserwując trendy konsumenckie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, planuje wejść na rynek z mocnym argumentem w postaci możliwości bezpłatnego prowadzenia sprzedaży na wszystko.pl – dodaje.
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!
Kliknij i obserwuj Ding.pl na
Włącz powiadomienia o ulubionych produktach: