Allegro wystartowało w Czechach!

Zanana platforma handlu internetowego Allegro zadebiutowała w Czechach. Start allegro.cz da użytkownikom dostęp do ponad 100 milionów ofert produktowych, także tych, które wystawiają polscy sprzedawcy.

Allegro uruchomiło lokalną platformę sprzedażową w Czechach
Allegro rozpoczyna nowy etap ekspansji w Europie. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Allegro, już nie tylko lokalne

Od 10 maja, kupujący z Czech mogą korzystać z allegro.cz - lokalnej odsłony Allegro, w pełni dopasowanej do ich potrzeb i oczekiwań. Jak informuje w swoim komunikacie operator, uruchomienie platformy e-commerce w Czechach, to także istotna zmiana dla polskich sprzedających, którzy teraz mają możliwość rozszerzenia sprzedaży na nowy rynek, korzystając z dobrze znanych sobie narzędzi i mając pełną kontrolę nad lokalną ofertą - asortymentem, cenami i metodami dostaw. 

Dodatkowe udogodnienia dla klientów

Dodatkowymi udogodnieniami, przygotowanymi dla klientów przez Allegro, są także takie rozwiązania, jak międzynarodowy Smart! czy obsługa zamówień z Czech w ramach One Fulfillment by Allegro.

- Czechy to perspektywiczny rynek (...). Jestem dumny, że jako Allegro dostarczamy przedsiębiorcom rozwiązania umożliwiające wyjście ze swoją ofertą za granicę. I, że jak już dziś pokazują liczby, robimy to skutecznie: już pierwszego dnia działania platformy w Czechach mamy tam aktywnych około 100 milionów ofert. Potwierdza to nie tylko duże zainteresowanie eksportem z Allegro, ale również atrakcyjność oferowanych przez nas narzędzi do sprzedaży międzynarodowej - mówi Alvise Favara, chief commercial officer w Allegro.

Jedna platforma - międzynarodowa sprzedaż

Nowa platforma allegro.cz działa z wykorzystaniem zasady “wystaw raz, sprzedawaj wszędzie”. Oznacza to, że sprzedający zarejestrowany na allegro.pl nie musi rejestrować się w nowej domenie - wszystko zrobi z dobrze znanego sobie panelu do zarządzania sprzedażą.

Co więcej, Allegro pomoże w tłumaczeniu ofert, przeliczeniu cen oraz - co najważniejsze - w budowaniu popytu na lokalnym rynku. Jak podał portal sprzedażowy, wprowadzenie usługi dla międzynarodowych zamówień jest istotną odpowiedzią na pytania polskich sprzedających związane z wejściem ze swoją ofertą na nowy rynek.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama