"U Jędrusia" - inspiracje kulinarne i nowy przekaz dla klientów

Znany polski producent chłodzonych dań gotowych „U Jędrusia" z nowym logo i ciekawym przekazem w mediach społecznościowych. O szczegółach przeczytasz w artykule.

"U Jedrusia" - nowa kampania wizerunkowa
Nowe logo marki i nowy przekaz pod hasłem dobry smak, radość i wygoda. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Nowe logo "U Jędrusia"

Gdyby spojrzeć na historię, marka "U Jędrusia" działa w Polsce już od ponad 40 lat i niezmiennie cieszy swoich konsumentów smakiem dań gotowych. W tym roku firma postanowiła przygotować odnowiony przekaz dla klientów poparty nie tylko, zmianą logo, ale także nową kampanią marketingową prezentującą markę jako nowoczesną, prężnie działającą, przyjazną, bliską i otwartą.

Nowe logo jest inspirowane współczesną gastronomią i zostało zaprojektowane z wykorzystaniem nowego kształtu szyldu, z "wpadającą w oko" kolorystyką i czytelną typografią. Według założeń firmy marka "U Jędrusia" zyskuje na odnowionym logo czytelność, zauważalność, a jednocześnie dopasowuje się do obecnych trendów projektowych i gustów estetycznych klientów.

Nowe logo
Z nowym logo w świat konsumentów. Fot. U Jędrusia.

Komunikacja, czyli wszystko nakierowane na konsumenta 

Producent chłodzonych dań gotowych "U Jędrusia" ma w zamiarach swoich przedstawicieli skorzystać także na rozszerzeniu strategii komunikacyjnej przeprowadzonej na poziomie zarówno marki jako producenta, w tym marek własnych, sponsora i mecenasa wielu imprez o charakterze społecznym, kulturalnym i sportowym, jak i na poziomie marki konsumenckiej, gdzie odświeżone logo wyraża rozwój działającej w odpowiedzialny i ekologiczny sposób marki z kategorii FMCG.

Dodatkowym elementem, który podkreśla zmianę jest hasło marki: „Cieszy smakiem!”.

Nowa identyfikacja wizualna zapoczątkowuje także zmiany w komunikacji firmy, czyli m.in. w tak istotnych dla każdej firmy działaniach w mediach społecznościowych. - Operując nowym językiem wizualnym marka chce skutecznie komunikować swoim klientom smak i wygodę oferowanych produktów oraz profesjonalizm w działaniach marketingowych i employer brandingowych – mówi Katarzyna Krupińska – Andrzejewska, wiceprezes zarządu Spółki "U Jędrusia". Firma ma w planach realizowanie działań wizerunkowych m.in. na Facebooku i Instagramie wspartych odpowiednimi akcjami i konkursami z nagrodami

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Artykuły

Blog

Reklama