Frisco połączy się z asystentem Google’a oraz lodówką Samsunga

Frisco wprowadza zmiany, które ułatwią zakupy klientom.

Reklama

Frisco niedługo zamierza wdrążyć dwa projekty, które ułatwią zakupy klientom. Sklep internetowy nawiązał współpracą z firmą Samsung i Google, dzięki której odmienią nasze zakupy. Klienci Frisco w najbliższych miesiącach będą mogli dokonać zakupów rozmawiając z asystentem Google w smartfonie lub korzystając z ekranu dotykowego na lodówce Samsung. Z nieoficjalnych informacji wynika, że projekt Frisco z Samsungiem planowany jest na połowę lipca, a projekt z asystentem Google ma pojawić się we wrześnie. 

Najnowsze lodówki Samsunga pomagają właścicielom w śledzeniu, co mają w środku. Urządzenia koreańskiej firmy są wyposażone w kamerę, która robi zdjęcia przy każdym zamknięciu drzwi. Użytkownik takiej lodówki może w każdej chwili, za pomocą aplikacji, sprawdzić co ma w środku i co potrzebuje dokupić. Urządzenie dodatkowo ma możliwość tworzenia listy zakupowej. Ze wspomnianymi funkcjami, współpraca Samsunga z Frisco wygląda bardzo korzystnie, gdyż funkcje lodówki, świetnie uzupełniałyby się z możliwościami e-sklepu.

Więcej wiadomo o pracach Frisco z Asystenetem Google. Projekt zostanie wprowadzony we wrześniu tego roku. Wcześniej będziemy mogli korzystać z wersji testowej. Asystent Google’a przedstawi nam zawartość naszego koszyka, powiadomi o najlepszych promocjach w sklepie Frisco oraz wykona z nami podstawową konwersację – przywita i odpowie na pytania. Jeśli asystent nie będzie w stanie odpowiedzieć na nasze pytanie, przekieruje nas na stronę internetową, gdzie będziemy mogli skontaktować się z obsługą klienta.

Współpraca Frisco z firmą Google będzie ogromnym usprawnieniem codziennych zakupów. Klienci będą mogli łączyć się ze sklepem, rezerwować dostawy na wybrany termin, a przy otwarciu poprzedniego koszyka, będzie mógł edytować zawartość, na rzecz bieżących potrzeb. Jest to też istotne ze względu na to, że możemy stworzyć stałą listę zakupów, do której dowolnie możemy dodawać lub rezygnować z produktów.

Sztuczna inteligencja jest praktycznym i pomocnym rozwiązaniem dla klientów Frisco. Dzięki współpracy e-sklepu z Google, konsumenci będą mogli rozbić zakupy szybko i w dowolnym miejscu. Według szacunków firmy, z tego udogodnienia skorzysta 2/3 lojalnych klientów sklepu.

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama