200 nowych franczyzobiorców pracuje w sieci ODIDO

Sieć ODIDO w nowym formacie Elevate cały czas się rozwija. Do marki pod zielono-pomarańczowym szyldem dołączyło 200 franczyzobiorców. W 2023 r. planowane są kolejne otwarcia sklepów.

Bez przeszkód rozwija się sieć ODIDO, zdobywając zaufanie kolejnych franczyzobiorców
Dla właścicieli sklepów szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Źródło: MAKRO Cash & Carry Polska
Reklama

Coraz bardziej popularna formuła franczyzy

Sieć ODIDO działająca od 2010 r. jest jedną z największych pod względem liczby sklepów w Polsce. Obecnie należy do niej ponad 2000 placówek. W 2021 r. powstały pierwsze sklepy ambasadorskie w formacie miejskim i familijnym.

Jak podaje sieć w komunikacie, przywiązanie marki do działań nakierowanych na spełnianie potrzeb klientów, ale także modernizacja sieci, poskutkowała zainteresowaniem ze strony przedsięborców, w tym - proponowaną przez sieć formułą franczyzy.

Na początku bieżącego roku do sieci dołączyło 200 franczyzobiorców. Przedsiębiorcy opowiedzieli, dlaczego zdecydowali się na współpracę oraz jakie korzyści z niej wynikają. 

Jakie korzyści ze współpracy?

Dla właścicieli sklepów, szczególnie ważny jest model franczyzy miękkiej. Jak podkreślił Robert Dąbek, dyrektor ds. Franczyzy w MAKRO Polska - w sieci ODIDO to franczyzobiorca najlepiej zna swoich klientów, dlatego dajemy mu pełną swobodę w prowadzeniu biznesu.

- Niezależność we współpracy z siecią dotyczy również wyboru dostawców. Zdecydowałem się dołączyć do sieci ODIDO, ponieważ podoba mi się możliwość łączenia lokalnych rozwiązań ze znanym szyldem – powiedział Paweł Kopczak, właściciel sklepu w Czarnem. Przedsiębiorcy mogą korzystać zarówno z szerokiego asortymentu oferowanego przez MAKRO Polska, jak i z lokalnych produktów.

Modernizacje bez długich zamknięć sklepów

Istotną zaletą wynikającą ze współpracy z ODIDO, o której wspominają franczyzobiorcy, jest również sprawnie przeprowadzona modernizacja sklepu, która nie wiąże się z długotrwałym zamknięciem placówki. Mimo, że właściciele mogą samodzielnie prowadzić biznes, w każdym momencie mogą zwrócić się z prośbą o pomoc, czy poradę do wykwalifikowanego przedstawiciela sieci.

- Otrzymaliśmy ogromne wsparcie przede wszystkim przy projektowaniu wnętrza, wyposażenia i regałów. Byliśmy również w stałym kontakcie telefonicznym z naszym opiekunem – mówi Mariusz Mielcarz, właściciel sklepu ODIDO w Morągu.

Dostawy z oszczędnościami 

Franczyzobiorcy doceniają także dostawy. Zdaniem Pawła Kopczaka, właściciela sklepu w Czarnem, dostawy, które zapewnia MAKRO są równie istotne, bo pozwalają zaoszczędzić czas, którego zawsze brakuje przy codziennym natłoku obowiązków.
 

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama