Elektroniczne etykiety cenowe w sieci Carrefour.
Sieć Carrefour ma w planach zainstalować w polskich sklepach elektroniczne etykiety cenowe. Firma Pricer ma zostać dostawcą instalacji ESL i przeprowadzić modernizację sklepów wyposażonych w tego typu rozwiązania. Jest to ambitny projekt, który dotrze również na polski rynek.
Wartościami sieci Carrefour są zaangażowanie, troska oraz pozytywne nastawienie. Klienci niemal każdego dnia mogą korzystać z bogatej oferty sklepu. Sieć nieustannie się rozwija wychodząc naprzeciw swoim konsumentom.
Zalet wykorzystania elektronicznych etykiet może być sporo. Wśród nich znajdują się takie kwestie jak: długi czas działania, elegancki design, czy wygoda w zarządzaniu treścią. Sieć Carrefour planuje wdrożyć system elektronicznych etykiet cenowych w około 500 sklepach. Proces ten ma się odbyć przed końcem 2022 roku.
Gazetka Carrefour:
Elektroniczne etykiety cenowe mogą okazać się wygodne oraz nowoczesne. Będą nie tylko wyświetlać aktualną cenę, ale pomogą także zlokalizować produkt na półce i przyniosą wiele innych, ciekawych rozwiązań.
Pomysł sieci Carrefour dotyczyć ma wszystkich formatów sklepów tj. hipermarketów, supermarketów, hurtowni cash and carry, czy sklepu convience. Projekt zostanie wdrożony na kilku rynkach zagranicznych takich jak: Francja, Hiszpania, Rumunia, Polska, Włochy, Tajwan, Argentyna, Brazylia oraz Belgia.
Miguel Angel González Gisbert, Global CTO w Carrefour, dodaje: „Pricer był kluczowym partnerem przez ostatnie 20 lat i nadal oferuje wiodące możliwości, jeśli chodzi o jakość wyświetlania, wydajność i prostotę oraz funkcje, takie jak pick-to-light”. Pozostaje z niecierpliwością wyczekiwać elektronicznych etykiet cenowych, które przyniosą wszystkim wiele korzyści. Na stronie carrefour.pl już teraz można sprawdzić dostępną ofertę sklepu lub znaleźć najbliższy sklep w swojej okolicy.
Sprawdź też te promocje!
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: