Zrobotyzowana, ekskluzywna oferta odzieżowa znanej sieci!
Robot Kerfuś, który w ubiegłym roku zawładnął polskim internetem, został ambasadorem nowej kolekcji jeansowych ubrań marki TEX. Gdzie zobaczymy maszynę i nową, modną odzież, o tym przeczytasz w artykule!
Robot zwinnie wspiera sprzedaż
Samojezdnego robota można spotkać w sklepach sieci Carrefour. Szybko stał się on skutecznym narzędziem reklamowym. Dzięki przyrodzonej zwrotności, mobilności i widoczności, promowane przez niego produkty notują bardzo dobre wyniki sprzedaży.
Wykorzystując atuty maszyny zwanej Kerfuś - sieć postanowiła "zatrudnić" go do promocji najnowszej kolekcji odzieży jeansowej marki TEX, która dostępna jest w Cerrefourze na wyłączność. Wraz z nową kolekcją, do sprzedaży trafiły również nowe wzory koszulek z podobizną Kerfusia zaprojektowane w stylu lat 90-tych i dla pokolenia Z. Nowe produkty dostępne są już w 45 sklepach Carrefour w całej Polsce.
- Ubrania marki TEX wykonane są z wysokiej jakości tkanin i materiałów, w tym ekologicznych. Bez względu na okoliczności, dzień tygodnia czy porę roku, mamy wszystko, czego potrzeba, aby czuć się komfortowo i wyglądać modnie, a przy tym nie przepłacać na zakupach odzieży - mówi Anna Waszkiewicz, menedżer grupy kategorii produktowych - EPCS i Tekstylia.
- W naszej najnowszej kolekcji, klienci znajdą szeroki wybór odzieży jeansowej dla dorosłych, młodzieży i dzieci, które będą promowane przez Kerfusia. Jestem przekonana, że dzięki obecności naszej gwiazdy internetu, jeszcze więcej osób zajrzy do naszego działu tekstylnego i zapozna się z naszą różnorodną i atrakcyjną cenowo ofertą ubrań, idealną na trudne czasy inflacji - dodaje Waszkiewicz.
Nowe gadżety i serie ubrań
W ślad za utrzymującą się popularnością robota, Carrefour wprowadził do oferty również kolejne gadżety z jego podobizną. Robot sygnował do tej pory już dwie bestsellerowe serie ubrań skierowane do fanów.
Teraz w ofercie będą dostępne także, wspomniane już, nowe koszulki z ręcznie rysowanymi wzorami, przedstawiające robota Kerfusia stylizowanego na lata 90-te oraz takie, w bardziej współczesnym wydaniu.
Jak podał dyskonter, aktualnie wprowadzone do sklepów modele ubrań zostały zaprojektowane przez uzdolnionych artystów. Wkrótce stworzą oni nową kolekcję skierowaną do dzieci i młodzieży.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: