Znana marka ubrań dla dzieci zamyka część sklepów!
To nie pierwsza decyzja tego typu w branży handlowej. Na radykalne kroki związane z zamknięciami placówek zdecydował się ostatnio m.in. Douglas. Tym razem to Coccodrillo, znana sieć z artykułami dla dzieci, postanawia ograniczyć punkty sprzedaży.
Coccodrillo szykuje zmiany
Zbilżające się zmiany wielu nazywa optymalizacją sieci sprzedaży. Polska marka odzieżowa, która słynie z odzieży dla niemowląt i dzieci, postanowiła zamknąć część swoich sklepów. Sprawa dotyczy galerii handlowych, gdyż posiadanie punktów właśnie tam zaczęło być mało opłacalne. O wiele bezpieczniejsze jest utrzymanie punktów sprzedaży poza centrami handlowymi, czyli w stacjonarne sklepy bezpośrednio przy ulicach.
Właściciel Coccodrillo zapowiedział też, że nie planuje kolejnych otwarć w galeriach, po tym, jak zakończą obowiązywać obecne umowy, kilka lokali zostanie zamkniętych. Plany na przyszłość są takie, że sieć będzie rozwijać salony w formule stacjonarnej franczyzowej. Aktualnie na rynku dostępne są aż 243 salony, a większość z nich otwarta jest właśnie poza galeriami. W ostatnim czasie powstało też 12 nowych salonów w formie stacjonarnej. Okazuje się, że przez obostrzenia związane z pandemią aż 150 sklepów zostało pozbawione dochodów. Nowe rozwiązania mają być wprowadzane po to, by na przyszłość uniknąć takich sytuacji.
Sklep internetowy Coccodrillo bije rekordy
Poza sklepami stacjonarnymi, najbardziej opłaca się inwestować w sprzedaż online i przez telefon Okazuje się, że w minionym półroczy sieć odnotowała rekordy sprzedaży w sieci. To, że warto inwestować w sprzedaż przez Internet, zauważyło wiele marek m.in. Douglas. Sieć w ostatnim czasie podjęła decyzję o zamknięciu wielu oddziałów w Europie, by skoncentrować się na sprzedaży online. Wygląda na to, ze sytuacja związana z koronawirusem kreuje nowe trendy i sprawia, że przedsiębiorcy staną się jeszcze bardziej przewidywalni i ostrożni.
Zobacz promocje w gazetkach promocyjnych:
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: