Zagraj w grę! Znana sieć rusza z testami nowej aplikacji. To pierwszy na europejskim rynku projekt!
Żabka w poszukiwaniu nowych, cyfrowych rozwiązań ułatwiających życie klientom postanowiła rozszerzyć ich zakres o narzędzie dostarczające rozrywki. Będzie to mobilna gra. Projekt powstał w oparciu o badania z udziałem użytkowników aplikacji Żappka – to oni m.in. brali udział w tworzeniu postaci Żabu.
Żabu lubi prysznic
Żabu jest główną postacią gry. To wirtualna żaba, która ma około 4 cm wzrostu. Uwielbia jabłka, częste prysznice i nie powinna zbyt długo przebywać bez opieki. A przede wszystkim… lubi grać w gry. Wirtualna żaba jest wykonana w animacji 3D i reaguje na zachowania klienta.
Rozwija się i zdobywa kolejne poziomy gry, w zależności od dokonywanych przez gracza zakupów, również tych realizowanych dzięki zebranym na koncie punktom lojalnościowym – żappsom. Użytkownicy będą mieli możliwość personalizowania swojej postaci Żabu poprzez zakup różnego rodzaju akcesoriów.
Pięć much na śniadanie. Jak opiekować się Żabu?
Gra polega na hodowli i regularnej opiece nad stworzoną przez siebie postacią Żabu. By ją ukończyć należy przejść 100 poziomów, a robiąc zakupy w sklepach sieci otrzymać dodatkowe punkty – za każdą wydaną złotówkę – 5 much, które są ulubionym przysmakiem Żabu i gwarantują mu przeżycie. Po osiągnięciu wybranych poziomów na gracza czekają skrzynki z nagrodami, zawierające darmowe żappsy, produkty czy zniżki na zakupy.
– Niebawem miną cztery lata od wprowadzenia aplikacji Żappka na rynek. Pobrało ją już ponad 10 milionów osób. Nieustannie dbamy o to, by była ona innowacyjna i wyróżniała się na tle innych tego typu. Teraz ruszamy z testem nowej funkcjonalności, jaką jest Żabu. Dlaczego gra? Bo branża gier jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się na świecie. Wartość globalnego rynku gier mobilnych stale rośnie, szacuje się, że w 2022 roku osiągnie poziom 196,8 mld USD.2 Wierzymy, że Żabu będzie hitem zarówno wśród starszych, jak i młodszych fanów gier; dostarczy naszym klientom rozrywki, a przy okazji będzie też nowoczesnym narzędziem komunikacji naszej oferty – mówi Dino Metaxas, director of digital acceleration w Żabka Polska.
Testy gry od grudnia 2022 r.
Jak informuje Żabka, w grudniu sieć rusza z testem Żabu. Test umożliwi zdobycie gruntownej wiedzy na temat oczekiwań miłośników elektronicznej rozrywki, a zebrane informacje wyznaczą kierunki modyfikacji funkcjonalności zastosowanych w grze. W ten sposób Żabka chce uzyskać produkt maksymalnie dopasowany do oczekiwań.
Kto lubi gry mobilne?
Z badań IQS wynika, że w Polsce graczami częściej są mężczyźni – odsetek kobiet wśród graczy wynosi 47 proc. Jeśli jednak weźmiemy pod uwagę wyłącznie rynek gier mobilnych, to w tym segmencie przewaga kobiet jest już zdecydowana – to aż 61 proc.
Polacy rocznie przeznaczają 2,4 mld zł na zakup gier. W porównaniu z innymi krajami nie jest to duża kwota, ale jest to zdecydowanie więcej niż wydajemy na książki, kino czy serwisy VOD - podaje dyskonter w swoim komunikacie prasowym.
O aplikacji Żappka
Żappka jest jedną z najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce – pobrało ją już 10 mln osób. Pozwala na gromadzenie punktów (żappsów) i wymiany ich na produkty dostępne w sklepach. Oprócz tego, Żappka dostarcza użytkownikom unikalnych doświadczeń korzystania z personalizowanych promocji, wyzwań czy usług, ułatwiając im codzienne funkcjonowanie. Aplikację można bezpłatnie pobrać ze sklepów mobilnych Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery.
Za koncepcję kreatywną i współtworzenie gry Żabu odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Warto wiedzieć, ze uczestnicy, którzy przejdą wszystkie 100 poziomów i ukończą grę, otrzymają niespodziankę. Testowa wersja gry trafi do 5 tys. graczy, natomiast finalny produkt dostępny będzie dla wszystkich użytkowników Żappki w 2023 r.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: