Żabka wspiera franczyzobiorców w prowadzeniu biznesu nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi!
W dzisiejszych czasach prowadzenie własnego przedsiębiorstwa wymaga szczególnego nacisku na bezpieczeństwo, współpracę i wszechstronne wsparcie. Zobacz, jak wiele innowacyjnych rozwiązań zaprojektowanych specjalnie dla franczyzobiorców proponuje Żabka swoim partnerom.
Żabka przygotowała dla swoich partnerów unikalne rozwiązania
Nie tylko szkolenia motywacyjne, ale realne wsparcie partnerów specjalistyczną wiedzą i dedykowanymi rozwiązaniami daje szansę na rozwinięcie skrzydeł w prowdzeniu własnego przedsiębiorstwa. Wszechstronne wsparcie dla swoich partnerów proponuje Żabka mając w zanadrzu wiele innowacyjnych rozwiązań zaprojektowanych specjalnie dla franczyzobiorców działających pod jej marką.
Jak podaje dyskonter, narzędzia te ułatwiają partnerom, a także ich zespołom codzienne kierowanie sklepami. Wśród tych rozwiązań znajdują się nowoczesne rozwiązania, takie jak OptiPlan z Asystentem Żabka, aplikacja Cyberstore oraz SprzedawcaPRO.
- Należymy do grona najbardziej innowacyjnych sieci franczyzowych na świecie. Wdrażane i funkcjonujące w Żabce narzędzia wspierają współpracujących z nami przedsiębiorców w efektywnym zarządzaniu sklepami, podnoszeniu kompetencji własnych oraz ich zespołów, a także w systematycznym rozwoju biznesu. Nieustannie ulepszamy funkcjonujące już rozwiązania tak, aby spełniały oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników oraz wprowadzamy kolejne technologie cyfrowe dostosowane do potrzeb franczyzobiorców, budujące rynkową pozycję ich sklepów oraz całej sieci – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.
OptiPlan - pakiet o wielu możliwościach
Wśród najważniejszych narzędzi służących franczyzobiorcom oraz ich zespołom znajduje się m.in.: OptiPlan. który jest pakietem rozwiązań, mającym zadanie optymalizacji oraz jak najlepszej organizacji wykonywanych czynności przez franczyzobiorców i ich personel. Dzięki jego wdrożeniu, w jednym systemie pracują wszystkie elementy związane z funkcjonowaniem sklepu, włącznie z archiwizacją danych i dokumentów. W skład OptiPlan wchodzą m.in. rozwiązania z zakresu zarządzania bezpieczeństwem żywności czy logistyki.
Asystent Żabki - mądry analityk
Głównym narzędziem Pakietu OptiPlan, mającym na celu optymalizację i usprawnienie pracy w sklepach jest - Asystent Żabki. Aplikacja może być indywidualnie dostosowana do każdej placówki dzięki sztucznej inteligencji – wyświetla m.in. dane wynikające z analizy różnych parametrów, takich jak natężenie ruchu, liczba klientów, specyfika lokalizacji czy cykl dostaw.
Franczyzobiorcy i ich pracownicy mogą korzystać z Asystenta za pomocą tabletu, w który wyposażony jest każdy sklep. W ciągu roku istnienia Asystent został rozbudowany z 3 do 12 podstawowych modułów i o kilka mniejszych funkcjonalności. Na koniec 2022 r. z funkcjonalności Asystenta korzystało ponad 93 proc. sklepów. Rozwiązanie zostało docenione w konkursie Digital Excellence Awards 2022 w kategorii Transformational Capabilities.
Cyberstore - to innowacyjna aplikacja kontrolna
Aplikacja Cyberstore – działa w ramach sieci od przeszło 2,5 roku lat, a w jej powstanie zaangażowanych było ponad 100 franczyzobiorców z całej Polski. Pomaga ona przedsiębiorcom prowadzącym sklepy Żabka w kompleksowym zarządzaniu placówkami z poziomu telefonu lub komputera z dostępem do internetu.
Pozwala na bieżące, zdalne kontrolowanie wszystkich najważniejszych procesów zachodzących w ich sklepach. Mogą w niej sprawdzić m.in. osiągane w danym momencie wyniki sprzedaży dzięki generowaniu raportów obrotu czy weryfikacji liczy paragonów. Żabka została nagrodzona za tę aplikację m.in. „Złotą Innowacją Retail 2020” w kategorii Aplikacje B2B w ramach konkursu „Złote Innowacje FMCG & Retail”.
SprzedawcaPRO - szkoleń nigdy nie jest zbyt wiele
SprzedawcaPRO, to program działający w sieci handlowej od marca 2022 r. Zatrudnieni przez franczyzobiorców sprzedawcy zyskali w nim m.in. możliwość odbywania szkoleń i podnoszenia w ten sposób swojej wiedzy i kwalifikacji z zakresu handlu czy budowania relacji z klientem.
Platforma jest ponadto bazą wiedzy o sieci, specjalnym narzędziem do nauki obsługi placówki tzw. „Wirtualny sklep” a także informatorem sprzedawcy ze zbiorem najważniejszych newsów, np. akcji sprzedażowych w danym tygodniu. W ramach inicjatywy organizowany jest również comiesięczny konkurs na najlepszych sprzedawców, z nagrodami w postaci bonów towarowych do wykorzystania w placówkach sieci.
Inne rozwiązania wspierające franczyzobiorców Żabki
Jak podaje sieć handlowa, oprócz narzędzi smart, nowo przystępujący do sieci franczyzobiorcy otrzymują gotowy – w pełni zatowarowany i wyposażony sklep, a później wsparcie marketingowe, serwisowe czy dostawy realizowane bezpośrednio do swoich placówek.
Przedsiębiorcy działający pod zielonym logo Żabki są objęci także specjalnym ubezpieczeniem „Polisą na biznes”, chroniącą na wypadek niepowodzenia działalności. Dzięki tym wszystkich rozwiązaniom i zróżnicowanym formom wsparcia, franczyzobiorcy Żabki mogą skoncentrować się na pozyskiwaniu klientów i lokalnym rozwoju własnego biznesu.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: