Uzupełniaj, napełniaj i oszczędzaj. Carrefour oferuje wyjątkowe zniżki na produkty do uzupełniania.
Carrefour kontynuuje swoje działania na rzecz ograniczenia zużycia plastiku. Podczas najbliższych dni, klienci dyskontera skorzystają ze specjalnych ofert rabatowych na produkty, które będzie można umieścić w przyniesionych, własnych opakowaniach. Przekonaj się, jak łatwo oszczędzisz pieniądze!
Z opakowaniem własnym do Carrefoura
Z okazji przypadającego na 16 czerwca World Refill Day, Carrefour przygotował specjalne oferty rabatowe dla klientów korzystających z możliwości uzupełniania produktów z wykorzystaniem przyniesionych przez siebie opakowań. Celem realizowanych działań jest zmniejszenie ilości plastiku, który trafia do środowiska naturalnego oraz promowanie zrównoważonej konsumpcji.
Za dużo plastiku w środowisku naturalnym
Jak podała sieć handlowa, rosnące zużycie plastiku i ograniczony jego recykling, skutkują rosnącą produkcją plastiku na świecie. Według danych organizacji World Wide Fund for Nature (WWF), od 2000 r. świat wyprodukował tyle plastiku, ile we wszystkich poprzednich latach razem wziętych, a do 2030 r. produkcja ta ma wzrosnąć o kolejne 40 procent. Jak wyliczyła organizacja WWF, średnio, każdy człowiek na świecie zjada nawet pięć gramów plastiku tygodniowo, co odpowiada wadze karty kredytowej.
- Realizując strategię transformacji żywieniowej, zachęcamy naszych klientów do zmiany nawyków i wybierania bardziej odpowiedzialnych sposobów konsumpcji. Dlatego (...) zaoferowaliśmy klientom możliwość uzupełniania produktów w tzw. refillomatach. Początkowo były to kosmetyki marki Yope, ale obecnie oferujemy już w ten sposób także produkty naszej marki własnej, w tym asortyment chemii domowej. Uruchomiliśmy też w Warszawie innowacyjny refillomat z makaronami marki Lubella - mówi Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
- Wybierając refillomaty w Carrefour, nasi klienci nie tylko przyczyniają się do redukcji odpadów, ale również oszczędzają pieniądze, co jest niezwykle ważne w obecnych czasach wysokiej inflacji. Produkty dostępne w refillomatach są tańsze niż ich odpowiedniki na półkach sklepowych nawet o 30 proc. Ze względu na rosnące zainteresowanie tym rozwiązaniem, planujemy uruchomić kolejne refillomaty w najbliższych tygodniach – dodaje przedstawiciel dyskontera.
Trend refill - uzupełnij i oszczędź - to takie proste!
W ograniczeniu ilości plastiku, który trafia do środowiska, pomaga nowy trend, który został zainicjowany na rynku kosmetycznym, ale przenika obecnie również do innych segmentów rynku FMCG. Refill (z ang. uzupełnianie) polega na zakupie produktów, które zwykle kupujemy w plastikowych butelkach, do własnych opakowań wielokrotnego użytku.
Teraz, z okazji World Refill Day, Carrefour zachęca swoich klientów do wyboru bardziej zrównoważonych opcji zakupowych. W piątek i w sobotę, 16 i 17 czerwca na wszystkich, którzy odwiedzą sklepy Carrefour będą czekały specjalne rabaty:
- Do 30 proc. na produkty refill marki własnej Carrefour.
- Minus 40 proc. na drugi produkt kawy Nescafe refill.
- Rabaty do minus 40 proc. na wybrane butelki wielorazowe, butelki filtrujące, filtry i dzbanki dostępne w ofercie Carrefour.
- Soda Stream: wymiana pustego naboju na pełny, pozwala otrzymać e-kupon uprawniający do 50 proc. rabatu na kolejną wymianę butli z gazem Soda Stream w sklepach Carrefour.
- Mydła Palmolive w opakowaniach refill taniej o 15 proc. oraz płyn do mycia szyb Clin w opakowaniu refill w atrakcyjnej cenie 7,99 za sztukę.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: