Taniej. Będzie taniej. Carrefour wprowadza nową edycję akcji oszczędnościowej!

Jedną z ważnych form wsparcia dla klientów Carrefoura mają być w lipcu br. nowe akcje promocyjne. Sieć handlowa rozpoczyna program pomocy, organizowany pod hasłem "Mistrzostwa w Oszczędzaniu". Przeczytaj, dowiedz się o szczegółach i skorzystaj!

Carrefour uruchamia Mistrzostwa w Oszczędzaniu. To szansa na oszczędności dla klientów
Akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu", jest skierowana jest do wszystkich klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Źródło: Adobe Stock
Реклама

Tańsze zakupy w sieci Carrefour

W odpowiedzi na wysokie ceny na rynku, Carrefour postanowił wesprzeć swoich klientów wprowadzając nową wersję swojej popularnej Akcji Antyinflacja, teraz w nowej wersji "Mistrzostwa w Oszczędzaniu". Przez cały lipiec, klienci będą mieli możliwość zaoszczędzenia nawet 10 procent na swoich zakupach w sieci. Wystarczy, że wydadzą co najmniej 100 złotych i zarejestrują swój zakup w aplikacji mobilnej. Dodatkowo, mogą skorzystać z różnych towarzyszących akcji, takich jak Zyskopaki.

Rób tańsze zakupy w apce

Akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu", jest skierowana jest do wszystkich klientów korzystających z aplikacji Mój Carrefour. Robiąc zakupy od poniedziałku do czwartku, można zdobyć e-bony do wykorzystania na kolejne zakupy. Im większe zakupy, tym większy zwrot.

Sprawunki zakupione za co, najmniej 100 zł mają być według zapowiedzi sieci handlowej, nagradzane e-bonem o wartości 10 złotych. Każde następne 100 zł to dodatkowe 10 złotych e-bonu. Maksymalna wartość otrzymanego e-bonu wynosi 50 zł przy zakupach za kwotę równą lub przewyższającą 500 zł.

Realizacja e-bonu następuje w ciągu 14 dni od następnego dnia po jego otrzymaniu. Sieć handlowa zapowiedziała, że akcja "Mistrzostwa w Oszczędzaniu" będzie trwała do końca lipca

- Mistrzostwa w Oszczędzaniu to nasz innowacyjna odpowiedź na wyzwanie, jakie stawia wzrost cen. Chcemy, aby nasi klienci poczuli się jak prawdziwi mistrzowie oszczędzania, korzystając z naszej aplikacji i otrzymując atrakcyjne zwroty za zakupy, unikając jednocześnie konsekwencji wywołanych wysoką inflacją. Naszym celem jest wspieranie budżetów rodzinnych i zapewnianie satysfakcji z zakupów. Zapraszamy do naszej akcji, stwórzmy wspólnie mistrzowski zespół oszczędnych klientów - mówi Marta Baran, customer relationship management director w Carrefour Polska.

Carrefour uruchamia Mistrzostwa w Oszczędzaniu
Carrefour chce, aby klienci poczuli się jak prawdziwi mistrzowie oszczędzania i otrzymywali atrakcyjne zwroty za zakupy. Fot. Carrefour Polska

Zyskopaki mogą okazać się hitem sprzedaży

Jak podałą sieć handlowa, aby pomóc swoim klientom zwiększyć poziom lipcowych oszczędności, sieć równolegle do akcji "Mistrzostwa w Oszczędzaniu" wprowadziła program  “Zyskopaki”. Zakłada on zakupy produktów w specjalnie stworzonych zestawach. Kupując je można liczyć na zniżki nawet do 50 proc. ich ceny wyjściowej. Akcja obejmuje produkty pierwszej potrzeby i pozwala zaoszczędzić kolejne kilka procent ceny całego swojego koszyka zakupowego.

Pięć filarów Akcji Antyinflacja - Bohaterowie tańszych koszyków zakupowych

Akcja Antyinflacja w Carrefour jest odpowiedzią na wzrost cen. Jej głównymi elementami są przystępne cenowo produkty marek własnych Carrefour, które oferują jakość porównywalną z markowymi produktami, ale są od nich nawet o 30 proc. tańsze.

Jest też aplikacja Mój Carrefour, która daje codzienne promocje na wybrane artykuły i 10 proc. rabatu w weekendy. Dodatkowo, marka Simpl oferuje najtańsze produkty w swojej kategorii.

Z kolei seniorzy mogą skorzystać z 10 proc.  rabatu we wtorki. W gazetkach promocyjnych Carrefour klienci znajdą Super Oferty z rabatami nawet do 50 proc. na wybrane produkty. 

Не пропустіть найцікавіші статті!

Клацніть і стежте Ding.pl в

Статті

Блог

Реклама