Po bilet kolejowy na stację benzynową lub do spożywczego?

To nie fikcja, to się dzieje naprawdę. Niedługo będziemy mogli kupić bilety kolejowe na stacjach benzynowych, a także w sklepach spożywczych, czy salonikach prasowych!

Bilet na pociąg kupisz w kiosku albo na stacji benzynowej
Już niedługo bilet na pociąg kupimy na stacji benzynowej. Źródło: Adobe Stock
Реклама

Nowe możliwości zakupu biletów kolejowych

PKP Intercity wyszło z nową inicjatywą dotyczącą sprzedaży biletow kolejowych. Proponowany przez przewoźnika niekonwencjonalny model sprzedaży biletów jest skierowany do firm obsługujących stacjonarne punkty sprzedaży, m.in. do:

  • sieci kiosków lub saloników prasowych,
  • sieci sklepów spożywczych,
  • sieci stacji beznynowych,
  • sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe.

Z projektu mają być wyłączone kolejowe kasy biletowe, czyli wszystkie firmy zainteresowane sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania - poinformowała spółka.

- Dla potencjalnych partnerów to szansa na sprzedaż biletów przewoźnika, którego popularność stale rośnie, na jasnych i atrakcyjnych zasadach. Nasza dotychczasowa współpraca z partnerami w ramach ujednoliconych warunków handlowych i rozwój zdalnych kanałów sprzedaży pokazuje, że podróżni bardzo chętnie korzystają z nowych możliwości zakupu biletów PKP Intercity - mówi Tomasz Gontarz z zarządu PKP Intercity.

Nowy model sprzedaży  

Jak podaje przewoźnik, współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Nowy model sprzedaży agencyjnej przewiduje jednolite warunki handlowe dla każdego z partnerów, co ma znacznie uprościć wszystkie kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy - zaznaczyła spółka.

Bilety kolejowe na platformach elektronicznych

Warto dodać, że od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash. Do końca lutego przez te systemy komunikacji z klientami PKP Intercity sprzedało 1,8 mln biletów. 

Bilety kolejowe w punktach stacjonarnych 

Rozszerzanie sieci sprzedaży m.in. na stacje beznynowe, kioski i saloniki prasowe, czy sieci sklepów spożywczych, jest częścią strategii rozwoju przedsiębiorstwa - podała spółka PKP Intercity.

Projekt nowego modelu sprzedaży agencyjnej wykorzystujący udział partnerów stacjonarnych jest z kolei wyjściem naprzeciw oczekiwaniom wielu osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych - internetowych lub mają do nich ograniczony dostęp.

Не пропустіть найцікавіші статті!

Клацніть і стежте Ding.pl в

Увімкнути сповіщення про улюблені продукти:

Статті

Блог

Реклама