Pepsi i chipsy od robota
Gdy będziesz chciał kupić chipsy lub Pepsi od robota skieruj się do sklepów Carrefoura w Warszawie. Podpowiadamy do których!
Robot z produktami
W sklepach Carrefour zlokalizowanych w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie działąją roboty. W pilotażowym programie promocyjnym zainteresowanie klientów mają wzbudzić nowoczesne, samojezdne eRoboty „Kerfuś”. Urządzenia z naniesionymi na obudowy znakami marek Pepsi oraz Lay’s zachęcają klientów Carrefour do zakupu wybranych produktów.
Z założenia twórców kampanii promocyjnej urządzenia nie służą wyłącznie wsparciu sprzedaży, ale mają za zadanie również zaciekawić konsumentów robiących zakupy i zachęcić ich do wejścia z nimi w interakcję. Roboty są w bezpieczne i dzięki specjalnie zaprojektowanym czujnikom automatycznie zatrzymują się, gdy zbliża się człowiek.
Robot ma być widoczny i pomocny
Organizatorem akcji jest Carrefour, wspólnie ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo. Wspólne przedsięwzięcie z udziałem interaktywnych robotów jest krokiem w kierunku wprowadzenia innowacyjnych technologii w sprzedaży.
- Przez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami, a także realnie wspieramy sprzedaż, bo promowane produkty są na wyciągnięcie ręki - powiedział Sylwester Mroczek, manager działu rozwoju formatów i konceptów handlowych w Carrefour Polska.
Jak czytamy w komunikacie, obie firmy, przez nowy projekt chcą promować nowe podejście do konsumenta w procesie sprzedaży. Podczas zakupów klient będzie centralną postacią i dlatego dzięki zastosowaniu nowatorskich urządzeń nie będzie musiał krążyć po sklepie w poszukiwaniu pożądanego produktu – (..) to produkt ma przyjechać do niego, a inteligentne roboty zaproponują mu optymalnie dobrany do jego potrzeb asortyment - twierdzi Carrefour. Roboty są nowym narzędziem, szczególnie przydatnym w promowaniu nowości produktowych.
Roboty samojezdne mogą służyć w przyszłości jako nawigacja po powierzchni sklepowej, przeprowadzać ankiety i badania konsumenckie dotyczące asortymentu sklepu i oferowanych marek produktowych, oraz określać ich dostępność. Zarówno PepsiCo, jak i Carrefour przewidują, że roboty w marketingu i sprzedaży będą wkrótce o wiele bardziej popularne dzięki upowszechnianiu się nowoczesnych technologii oraz większej dostępności tego typu urządzeń na rynku.
W aktualnych gazetkach promocyjnych sieci Carrefour znajdziesz wiele promocji na towary przemysłowe i artykuły spożywcze.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: