Makro Polska organizuje szkolenia z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości
W sieci hurtowni MAKRO Polska przedstawiciele sprzedaży wyposażeni w okulary VR oraz urządzenia mobilne mogą samodzielnie udać się na wirtualny spacer po wnętrzach sklepów ambasadorskich ODIDO lub zaprosić do niego klientów. Taki system szkolenia ma wiele zalet!
Już nie zeszyt i długopis, ale okulary VR
Rozwiązania z zakresu zaawansowanej technologii są coraz częściej wykorzystywane przez różne firmy. Szerokie zastosowanie tzw. wirtualnej rzeczywistości obejmuje nie tylko projektowanie nowych systemów wspomagających zarządzanie, ale również szkolenia.
Jak pokazują badania, na które powołuje się Makro Polska, wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w edukacji przynosi wiele korzyści. Według raportu PWC „VR Soft Skills Training Efficacy Study”, uczestnicy szkoleń 4-krotnie szybciej przyswajają informacje i pewniej stosują umiejętności zdobyte podczas szkolenia.
Szkolenia w Akademii Handlu Detalicznego
Jak poinformowała marka MAKRO Polska, także w jej strukturach przyjęto plan wykorzystania nowoczesnych technologii do rozwoju pracowników. Przykładem są szkolenia w ramach Akademii Handlu Detalicznego, które są skierowane do przedstawicieli działów sprzedaży Traders. Uczestnicy przenoszą się do wirtualnego świata ODIDO i dzięki temu mają możliwość dokładnego poznania wnętrz sklepów bez konieczności czasochłonnych podróży. To znakomita oszczędność czasu!
– Okulary VR wprowadzają rewolucję w procesie rozwoju. Są metodą angażującą i interaktywną. Budują doświadczenie, które zwiększa skuteczność procesu uczenia się – podkreśla Gabriela Gierczak, starszy partner ds. szkoleń w MAKRO Polska. - Uczestnicy szkoleń mogą odwiedzić sklep ambasadorski w dowolnym miejscu i czasie oraz zapoznać się z materiałami budującymi wiedzę o naszej franczyzie – dodaje Gabriela Gierczak.
VR przydatne we współpracy z klientami
Wirtualna rzeczywistość jest również stosowana podczas współpracy z klientami i parnerami handlowymi Makro Polska. Jak podkreśla Sebastian Kocieł, ekspert ds. rozwoju konceptu ODIDO, wdrożenie innowacyjnych rozwiązań pomaga uczącym się pracownikom budować relacje z klientami.
Właściciele sklepów partnerskich, podkreślają, że wirtualne spacery za pomocą okularów VR są dla nich całkowicie nowym doświadczeniem, z którym wcześniej nie mieli styczności. Zdaniem eksperta Sebastiana Kocieła, wszystkie osoby, które zetknęły się z nowym sposobem szkoleń wypowiadają się o nim pozytywnie.
Wygoda dla przedstawicieli działu sprzedaży oraz franczyzobiorców
Jak informuje sieć handlowa, wirtualny spacer można odbyć nie tylko z okularami VR, ale również z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. Dzięki temu przedstawiciele sprzedaży Traders, bądź franczyzobiorcy mogą przenieść się do wnętrz sklepów ambasadorskich marki z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: