Jak uciszyć kasę w Biedronce: prosty i skuteczny sposób
Kasy samoobsługowe w Biedronce potrafią być bardzo frustrujące. Zwłaszcza kiedy wydają co chwile niepotrzebne komunikaty. Jeśli masz ich dosyć, istnieje prosty sposób, by je ucieszyć
Kasy samoobsługowe są doskonałym wyborem dla osób, które nie lubią stać w długich kolejkach. Kolejki do nich zazwyczaj są znacznie krótsze niż te do tradycyjnych kas. Nic dziwnego, że ludzie chętnie z nich korzystają. Niestety, to nie oznacza, że są one mniej irytujące. Ten typ kas często ulega awariom i wymagają czasem interwencji obsługi. Do tego, wiele klientów skarży się na irytujące komunikaty emitowane przez kasy samoobsługowe. Jeśli masz ich dość, mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Możesz je wyłączyć! Istnieje prosty trik, który sprawi, że kasa umilknie na dobre.
Jak sprawić, by kasy samoobsługowe zamilkły?
Istnieje prosty i skuteczny sposób, aby uciszyć kasy. Nie trzeba się nawet specjalnie starać. Wystarczy tylko zmienić język z polskiego na angielski. Kasa samoobsługowa w Biedronce natychmiast milknie. A co najlepsze, nazwy produktów pozostają w języku polskim! Jeśli dobrze znasz sposób działania kasy, nie musisz znać języka angielskiego. Wystarczy wykonywać czynności tak jak zwykle. Dzięki czemu możemy odetchnąć i w spokoju i ciszy zapłacić za nasze zakupy. Niestety trik nie działa w każdej BIedronce. Niektóre sklepy wprowadziły również komunikaty głosowe po angielsku.
Przeczytaj także: Czy ta kasa w Biedronce będzie zaraz czynna? Może tak, może nie.
Ukryte funkcje w kasie Biedronki
Kasy samoobsługowe w Biedronce posiadają dodatkowe funkcje. Nie są one niezbędne do zrobienia zakupów. Mimo to warto się z nimi zapoznać. W niektórych sytuacjach mogą bardzo ułatwić i usprawnić proces robienia zakupów. Przyciski te znajdują się u dołu kasy, tuż nad wagą.
Pierwszy przycisk (z lewej strony) z obrazkiem głośnika służy do zwiększenia głośności. Tym przyciskiem niestety nie wyłączymy dźwięku w kasie. Powstał on z myślą o osobach, które mają trudności ze słuchem.
Drugi przycisk to trójkąt z wykrzyknikiem. Służy on do zgłaszania problemów obsłudze. Zwykle korzystanie z kasy samoobsługowej nie jest trudne, ale istnieją sytuacje, gdzie będziemy potrzebować pomocy. Na przykład, jeśli popełnimy błąd podczas wprowadzania danych lub gdy skasujemy ten sam produkt dwa razy. Może się też zdarzyć, że kasa nam się zawiesi. W takim przypadku możemy tym przyciskiem poprosić o pomoc pracownika.
Trzeci przycisk pozwala na zeskanowanie karty Moja Biedronka z poziomu zdjęcia w telefonie.
Ostatni guzik jest przeznaczony do resetowania wagi. Zaleca się naciśnięcie go przed umieszczeniem produktu. Będziemy mieć wtedy pewność, że produkt zważymy prawidłowo.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: