Intermarche przeprowadziło kampanię przeciw marnowaniu jedzenia

Intermarche niedawno przeprowadziło specjalną kampanię „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem”, która została skierowana nie tylko do klientów, ale również właścicieli i pracowników sklepów tej popularnej sieci handlowej. Dzięki tej akcji można było między innymi dowiedzieć się, jak prawidłowo gospodarować żywnością.

Реклама

Kampania Intermarche dała wiele ciekawych rozwiązań na rzecz niemarnowania żywności

Intermarche w związku z kampanią „Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem” przeprowadziła mnóstwo ważnych działań na rzecz niemarnowania jedzenia. Można do nich zaliczyć m.in. przygotowanie: specjalnej zakładki „Szanuj żywność” na swojej stronie, treści edukacyjnych dla obserwatorów w mediach społecznościowych oraz filmu dokumentalnego „Dobre praktyki ograniczające straty żywności w sklepach" dla pracowników.

Te i wiele innych rozwiązań spotkały się z pozytywnym odbiorem zarówno klientów, jak i kadry pracowniczej Intermarche. Sieć sklepów po zakończeniu akcji dostała wiele pozytywnych wiadomości, w których została doceniona ciekawa formy edukacji w temacie niemarnowania żywności. Kampania trwała na przełomie października i listopada. Intermarche zapowiedziało już, że będzie prowadzona cyklicznie.

Intermarche zaangażowało się też w zbiórkę żywności

Intermarche chętnie pomaga również potrzebującym i regularnie bierze udział w różnych zbiórkach żywności. W ostatniej świątecznej zbiórce, która odbyła się w dniach od 23 do 28 listopada, Intermarche zebrało aż 540 kg produktów spożywczych - brało w niej udział 17 sklepów sieci. Dzięki tej akcji wiele potrzebujących osób będzie mogło spokojnie spędzić Święta Bożego Narodzenia. 

Sprawdź też, jaką ofertę na święta przygotowało Intermarche w swojej najnowszej gazetce promocyjnej!

Warto sprawdzić też inne gazetki promocyjne!

Gazetka Lidl:

Gazetka Tesco:

Увімкнути сповіщення про улюблені продукти:

Статті

Блог

Садові акції в Biedronka, ідеальні для першотравневих свят
Рекомендовано

Садові акції в Biedronka, ідеальні для першотравневих свят

Травень - час, коли поляки масово переселяються на сади, присадибні ділянки, балкони і тераси. Сонце нарешті пригріває як слід, а в повітрі пахне шашликами та бузковим цвітом. Недарма перше травня вважається неофіційним початком садового сезону - саме час подбати про свій відкритий простір. Цього року мережа Biedronka підготувала справді широкий асортимент садового приладдя. І хоча це звучить як кліше, цього разу ціни дійсно вражають. Від сонячних ламп до стильних меблів та обладнання для поливу - тут можна знайти буквально все, що потрібно для того, щоб ваш сад став місцем для відпочинку, зустрічей і... заздрості сусідів. Ось добірка товарів та акцій, на які варто звернути увагу - особливо, якщо ви плануєте провести травень серед зелені та пташиного співу.
Реклама