Heineken podpowiada jak zadbać o dystans społeczny będąc w pubach.

Najnowszy spot reklamowy Heineken kładzie nacisk na edukację społeczną dotyczącą odpowiednich zachowań w pubach w czasach pandemii.

Реклама

Heineken i nowy spot

Spot znanego i cenionego na całym świecie piwa przypomina o tym, na co powinno się zwracać szczególną uwagę podczas wyjścia z przyjaciółmi na miasto. Marka Heineken przypomina o tym, że w dalszym ciągu możemy czerpać radość z przebywania w przestrzeni publicznej. Wystarczy przyjąć kilka prostych zasad, o których przypominają nam aktorzy w najnowszym spocie.

Bohaterowie witają się ze sobą poprzez przybicie łokci, zamiast podawania sobie rąk. Ostrożnie myją ręce, tak aby dotykać, jak najmniejszą część wspólnej powierzchni w lokalu. W ten sam uważny zresztą sposób otwierane są przez nich drzwi. Reklama pokazuje także, że dwie osoby, które siedzą przy wspólnym stole, nie powinny dotykać tego samego jedzenia, a odstęp między klientami przy barze powinien pozostać zachowany. Film reklamowy dostępny jest do obejrzenia na kanałach społecznościowych Heinekena. Wart jest obejrzenia, ponieważ pomimo panującej pandemii mnóstwo w nim także radości ze wspólnie przeżywanych chwil.

Zobacz ofertę piwa w Kaufland!

Pij piwo bezpiecznie!

Letnie temperatury sprzyjają ponownemu wychodzeniu na miasto, zwłaszcza że ostatnie miesiące odosobnienia od naszych najbliższych nie należały do przyjemnych. Spot wspiera także inicjatywę "Back to the bars", która jest skierowana do HoReCa po okresie lockdownu. To pomysł, który ma na celu wesprzeć bary i przyciągnąć do nich ponownie klientów. W ramach tej akcji sami zainteresowani mogą mieć pewność, że w lokalach przestrzegane są zasady bezpieczeństwa. Akcja „Back to the bars" to globalny projekt, który przygotowano aż na 17 rynków na całym świecie takich jak m.in.: Brazylia, Hiszpania, Malezja, Belgia czy Francja.

Heinekena kupiwsz w Polomarket!

Gastroakcja co to?

W Polsce również znalazł się odpowiednik "Back to the bars". Projekt ten występuje w naszym kraju pod hasłem "Gastroakcja". Towarzyszy temu promocja, dzięki której klienci mogą otrzymać vouchery na darmowe piwo Żywiec do każdego zamówienia o minimalnej kwocie 50 zł. To naprawdę niewielka kwota, aby móc skorzystać z promocji w wielu restauracjach i lokalach. Radość przy wspólnie spędzonym stole będzie i tak bezcenna.

Увімкнути сповіщення про улюблені продукти:

Статті

Блог

Садові акції в Biedronka, ідеальні для першотравневих свят
Рекомендовано

Садові акції в Biedronka, ідеальні для першотравневих свят

Травень - час, коли поляки масово переселяються на сади, присадибні ділянки, балкони і тераси. Сонце нарешті пригріває як слід, а в повітрі пахне шашликами та бузковим цвітом. Недарма перше травня вважається неофіційним початком садового сезону - саме час подбати про свій відкритий простір. Цього року мережа Biedronka підготувала справді широкий асортимент садового приладдя. І хоча це звучить як кліше, цього разу ціни дійсно вражають. Від сонячних ламп до стильних меблів та обладнання для поливу - тут можна знайти буквально все, що потрібно для того, щоб ваш сад став місцем для відпочинку, зустрічей і... заздрості сусідів. Ось добірка товарів та акцій, на які варто звернути увагу - особливо, якщо ви плануєте провести травень серед зелені та пташиного співу.
Реклама