Ekspert z Aldiego opowie o zaletach i jakości!
ALDI promuje marki własne angażując do promocji wewnętrznych ekspertów. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Oczywiście pracownik – ekspert, opiekun kategorii!
Poleca ekspert
Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej a także w sklepach, ruszyła 23 stycznia akcja promująca marki własne ALDI. Celem projektu jest zwiększenie świadomości klientów na temat asortymentu marek własnych dostępnych u dyskontera oraz ich jakości oraz sposobach certyfikacji. Do nowej inicjatywy, sieć zaangażowała 20 ekspertów, którzy odpowiadają za konkretne grupy produktowe.
Marki własne Aldi
Marki własne są podstawą funkcjonowania sklepów ALDI, informuje sieć w komunikacie. Udział marek własnych w obrotach dyskontera wynosi około 80 proc. Największy wolumen jest nowtowany w segmencie produktów podstawowych oraz tych najbardziej popularnych.
Biorąc pod uwagę inflację i skłonności klientów do poszukiwania oszczędności, przy jednoczesnym utrzymaniu jakości spożywanych produktów nie dziwi fakt, że dyskonter zdecydował się na promocję marek własnych i to w tak oryginalny i prosty zarazem sposób.
Podstawowym zadaniem nowej inicjatywy "Ekspert ALDI poleca" jest przybliżenie konsumentom unikatowych marek własnych, których nie znajdą nigdzie indziej i, po które chętnie wracają.
- W ramach kampanii, każdy z ekspertów w dedykowanej przestrzeni w gazetce i online opowiada o zaletach oraz o jakości danego produktu z asortymentu marek własnych ALDI. Inicjatywą objęte są zarówno produkty z sekcji food, jak i non food. Marki własne ciągle cieszą się uznaniem wśród naszych klientów, i stanowią około 80 proc. sprzedawanych produktów. Realizując projekt Ekspert ALDI Poleca chcieliśmy wzmocnić ten trend. Pozwalamy klientom zajrzeć do nas „od środka” i dowiedzieć się więcej o tym, jak pracujemy i dbamy o utrzymanie jakości marek własnych ALDI. Nie bazujemy na sloganach reklamowych, a pokazujemy znacznie więcej. To właśnie tak w ALDI realizujemy marketing treści i nieustannie zbliżamy się do klientów odpowiadając nie tylko na ich potrzeby, ale i zaspakajając i ciekawość, budując relacje - mówi Agnieszka Barańska dyrektor obszaru marketingu i komunikacji.
Marki własne Aldi - szansą dla producentów w Polsce
Z informacji sieci wynika, że jej marki własne coraz bardziej zyskują na popularności. Polscy konsumenci dawno przekonali się, że produkty marek własnych mają dobrą relację ceny do jakości i są rozsądną alternatywą dla produktów tzw. markowych.
Zakupom marek własnych "sprzyjają" szczególnie kryzys gospodarczy i rosnąca inflacja, dlatego dyskonty coraz chętniej je promują. Pod koniec ubiegłego roku sieć zapowiedziała rozpoczęcie prac nad ujednoliceniem portfela marek własnych w skali całej grupy. Ten proces ma obniżyć koszty, ale też zapewnić większą rozpoznawalność marek ALDI. To działanie ma być szansą dla producentów w Polsce.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: