Czy Polacy kupują sobie prezenty na Wielkanoc?
Przed nami święta wielkanocne, podczas których w wielu domach pojawią się upominki na zajączka. Czy prezenty na Wielkanoc są kupowane przez coraz większą liczbę Polaków? A może jest wręcz przeciwnie? PayPo przedstawiło badanie, które odpowiada na te pytania. Zawarte w nim dane są naprawdę intrygujące. Dowiedz się wszystkich szczegółów.
Czy kupujemy sobie prezenty na Wielkanoc?
W naszym kraju tradycją jest wręczanie prezentów bożonarodzeniowych, natomiast na święta wielkanocne już nie wszyscy dają sobie upominki. Jak to naprawdę jest z podarunkami na zajączka? Czy coraz chętniej je kupujemy? PayPo przygotowało badanie na ten temat, wynika z niego, że 37 proc. badanych Polaków ma w zwyczaju kupowanie upominków z okazji Wielkanocy, natomiast 32 proc. osób nie kupuje ich w ogóle, co ciekawe, pozostałym 31 proc. zdarza się to sporadycznie. Jak widać prezenty na Wielkanoc w naszym kraju nadal nie cieszą się dużą popularnością.
Z badania PayPo dowiadujemy się też, że respondenci, którzy kupują prezenty na zajączka najczęściej wręczają je dzieciom (42 proc. ankietowanych). W mniejszym stopniu upominki dostaje cała rodzina (25 proc.), małżonkowie (20 proc.) oraz rodzice i dziadkowie (11 proc.).
Jakie prezenty najczęściej kupujemy na Wielkanoc?
W badaniu PayPo respondenci odpowiedzieli, że najczęściej kupowanym prezentem na zajączka są słodycze i czekoladki (62 proc.). Jakie jeszcze wielkanocne prezenty wręczają sobie Polacy? Poniżej znajdziesz ich pełną listę.
- zabawki i gry (33 proc.),
- świąteczne dekoracje (31 proc.),
- dodatki do domu (22 proc.),
- kosmetyki (22 proc.),
- książki (16 proc.),
- ubrania (12 proc.),
- kwiaty (11 proc.).
PayPo w swoim badaniu zbadało również, ile pieniędzy Polacy wydają na prezenty na Wielkanoc. Okazało się, że na upominki na zajączka najczęściej wydają kwotę w wysokości od 50 do 100 zł - taką odpowiedź wskazała jedna czwarta ankietowanych.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: