Chrupiące nowe smaki. A do tego jeszcze konkurs!
Z przytupem wchodzi na rynek limitowana edycja chrupek Cheetos o oryginalnym kształcie hashtagu.
Znasz już hashtag?
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” działa już ogólnopolska kampania reklamowa, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. A co to jest hashtag?
Hashtag jest znakiem, który wraz z występującym za nim wyrażeniem służy m.in. do komunikacji internetowej w mediach społecznościowych np. do oznaczania treści zdjęć, treści filmów czy wpisów - komunikatów. Jest używany po to, aby można było te wpisy łatwiej wyszukiwać.
Wypieczony hashtag do usług!
Teraz reklamowy hashtag przybrał realną formę, w postaci wypieczonych chrupek dostępnych w limitowanej edycji Cheetos. Jest ona adresowana do współczesnych konsumentów, poszukujących interesujących smaków, a także do tych, którzy, jak podaje na swojej stronie internetowej marka Cheetos, pragną znaleźć czas na wspólne spędzanie wolnego czasu w rodzinnym gronie.
Jeśli reklama i hashtag, to musi być konkurs
Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej zabawy, marka zaplanowała także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Promocyjna sprzedaż produktów uprawniających do wzięcia udziału w konkursie kończy się 27 grudnia br. W akcji promocyjnej biorą udział dwa nowe, limitowane warianty smakowe:
- tost z ketchupem oraz grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie.
W konkursie pod hasłem „Opisz obraz z Cheetos” może wziąć udział każdy, kto kupi dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachowa dowód zakupu. Konkurs został podzielony na 8 tygodniowych etapów, a zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego na bieżącym etapie zabawy.
Lista obrazów Cheetos, stanowiących podstawę pracy konkursowej w poszczególnych etapach, znajduje się w Załączniku nr 1 do Regulaminu konkursu.
Trzeba pamiętać, że zgłoszenia konkursowe są przyjmowane do 27 grudnia 2022 r. po rejestracji paragonu i wypełnieniu formularza na dedykowanej stronie internetowej cheetos.pl. W każdym tygodniu na uczestników zabawy czeka 10 telefonów Apple iPhone 13 oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł. Fundatorem nagród w konkursie, jest Frito Lay Poland sp. z o.o.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: