CCC i HalfPrice prezentują wspólną kartę podarunkową!
Sieci modowe lubią miło zaskakiwać. W sierpniu z nową niespodzianką dla wielbicieli modnych zakupów wystąpiły marki CCC i HalfPrice wprowadzając wspólną kartę podarunkową. Dzięki tej karcie, zakupy staną się jeszcze przyjemniejsze. Z pewnością dla wielu z nas to będzie prawdziwa gratka.
Elastyczność zakupów – jeden prezent, dwie marki!
Wyobraź sobie, że masz w ręku kartę, która daje ci dostęp do olbrzymiej gamy produktów - od butów, przez akcesoria, aż po designerskie fotele czy zabawki. Dokładnie taką możliwość oferuje teraz wspólna karta podarunkowa CCC i HalfPrice. Dzięki niej klienci sklepów obu sieci zyskują unikalną możliwość korzystania z oferty dwóch sklepów jednocześnie, a decyzja, ile pieniędzy i w którym z nich wydadzą, leży w ich rękach.
Wszechstronność ukryta w jednej karcie
Joanna Czyżewska, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży w HalfPrice podkreśla, że oferta obu marek to prawdziwy raj dla osób, które chcą dać swoim bliskim wyjątkowy prezent. Wybór jest ogromny - od odzieży, przez obuwie, aż po akcesoria i artykuły spożywcze. Dodając do tego możliwość zakupów zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych, otrzymujemy idealny prezent na każdą okazję.
– Tworząc omnichannelowe rozwiązania naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Klientom wygody zakupów. Korzystamy przy tym, tak jak w przypadku karty podarunkowej, z synergii naszych szyldów. Chcemy, aby Klienci mogli w pełni korzystać z bogatej i różnorodnej oferty Grupy CCC – gdzie chcą, jak chcą i kiedy chcą – mówi Jakub Grzelak, dyrektor zarządzający ds. Retail w CCC.
Wspólna karta podarunkowa - do kupienia stacjonarnie i online!
Zgodnie ze sprzedażowym modelem omnichannel Grupy CCC, karty podarunkowe można kupić we wszystkich kanałach sprzedaży CCC i HalfPrice – w sklepach stacjonarnych oraz online.
Jak działa karta podarunkowa?
Prosta i elastyczna w użyciu, wspólna karta podarunkowa CCC i HalfPrice może zostać doładowana kwotą od 50 zł do 2 tys. zł. Jej ważność jest obliczona na 24 miesiące, co daje osobie obdarowanej wiele czasu na zastanowienie się, nad wyborem i dokonaniem celowanych "w punkt" idealnych zakupów.
Nowa karta podarunkowa od CCC i HalfPrice to prawdziwa innowacja na rynku detalicznym. Dla wszystkich, którzy uwielbiają zakupy i chcą mieć większą swobodę wyboru, to doskonała wiadomość.
Krótka historia sukcesu CCC
Jak podaje portal retailnet.pl osobom, które są ciekawe rynkowej siły grupy CCC S.A., warto przypomnieć, że jest to jedna z czołowych europejskich spółek w segmencie obuwia, z 90 platformami e-commerce i niemal tysiącem sklepów w 28 krajach, pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee.
CCC wie, jak zadowolić swoich klientów. Marka podaje, że współpraca z HalfPrice, który rozwija sprzedaż w segmencie off-price, tylko potwierdza, że CCC stawia na nowoczesne rozwiązania dedykowane klientom i nie stroni od innowacji i nowych wyzwań.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: