Aplikacja Nasza Stokrotka w gronie najlepszych aplikacji mobilnych!
Znana klientom aplikacja Nasza Stokrotka otrzymała dwie, prestiżowe nagrody podczas tegorocznej edycji Mobile Trends Awards.
Mobilność - wygoda i szybkość
Dawniej było wyzwaniem, teraz to sama przyjemność. Korzystanie z aplikacji mobilnych jest wygodne i przynosi sporo korzyści zarówno twórcom aplikacji, jak i użytkownikom. Wiele sieci handlowych zdecydowało się na zaproponowanie swoim klientom autorskich rozwiązań mobilnych, które są oceniane na różnego rodzaju specjalistycznych forach oraz konkursach.
Nie inaczej było podczas kolejnej edycji Mobile Trends Awards, 28 marca w Krakowie, podczas której aplikacja Nasza Stokrotka otrzymała dwie nagrody.
Najlepsza w dwóch kategoriach
Aplikacja Stokrotki okazała się najlepsza w kategorii: M-COMMERCE – LOJALNOŚĆ. Zdobyła także główną nagrodę kapituły konkursowej. W tym, specjalnym zestawieniu, wyróżniającym najlepsze projekty spośród wszystkich nominowanych, Stokrotka zdobyła trzecie miejsce.
– Cieszymy się bardzo z tych cennych wyróżnień. Staraliśmy się, aby aplikacja trafiła w oczekiwania klientów, stwarzając wiele możliwości korzystania z tańszych zakupów. Z informacji, które otrzymujemy, wynika, że użytkownicy bardzo wysoko oceniają oferty dostępne z aplikacją i jej funkcjonalność. Podkreślają również, że Nasza Stokrotka pozwala na uczestniczenie w programie lojalnościowym, który daje konkretne korzyści – mówi Daria Raganowicz, specjalista ds. PR i komunikacji zewnętrznej Stokrotki.
Mocny start i już sukces!
Aplikacja Stokrotki została udostępniona w marcu 2022 r. Od początku, oprogramowanie Stokrotki przyciąga uwagę klientów, cieszy się dużym zainteresowaniem i zbiera wysokie oceny. W marcu, na podstawie opinii użytkowników w Google Play i App Store rozwiązanie Stokrotki ponownie zostało najlepiej ocenianą aplikacją wśród ogólnopolskich sieci spożywczych [1]. Po roku obecności na rynku aplikacja ma już ponad 1,5 miliona użytkowników.
Korzyści dla użytkownika aplikacji Nasza Stokrotka
Jak podała sieć, korzystając z Naszej Stokrotki, klient zyskuje dostęp do produktów objętych specjalnymi cotygodniowymi ofertami promocyjnymi, a także kuponów jednorazowych pozwalających na tańszy zakup wybranych artykułów.
Aplikacja umożliwia też uczestniczenie w programie lojalnościowym opartym na zbieraniu Płatków, które można następnie wymieniać na produkty w wyjątkowo niskich cenach – nawet za 1 grosz.
Kolejną zaletą jest też dostęp w "stokrotkowej aplikacji" do gazetek promocyjnych w wersji online, z których produkty można dodawać wprost do listy zakupów. Klient ma również możliwość zbierania znaczków w specjalnych akcjach promocyjnych, znalezienia najbliższego sklepu czy sprawdzenia historii zakupów.
Czym jest wyróżnienie MTA?
Mobile Trends Awards jest zaliczane do najbardziej prestiżowych wyróżnień branży mobilnej. Już od 12 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za perfekcję, dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.
[1] Wynik uzyskany na podstawie ocen aplikacji lojalnościowych uśredniony dla Google Play i App Store w marcu 2023 r.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: