LodoHerbata Harnaś już w Żabce i do tego w promocji! Co to za piwo?
LodoHerbata Harnaś już zawitała do Żabki na sto procent. Nowość zobaczymy w najnowszej gazetce promocyjnej sieci. To napój kojarzony z teledyskiem grupy Gawryle. Śpiewanie o łączeniu piwa z herbatą mrożoną stało się hitem internetu i zainspirowało producentów napojów do stworzenia nowości.
Aktualizacja 27.04.2022
LodoHerbata Harnaś już pojawiła się w gazetce promocyjnej Żabka. To pierwszy raz jak możemy zobaczyć tam ten napój, wiemy też ile dokładnie kosztuje i, że szykuje się promocja. Jedna puszką będzie tańsza o 24% niż zwykle tylko od 29 do 30 kwietnia czyli tuż przed weekendem majowym. Zapłacimy za nią 2,80 zł zamiast 3,70 zł. Mowa o klasycznej pojemności 500 ml. Mniej wydamy tylko przy zakupie miimum czterach sztuk.
Nie wierzycie, że LodoHerbata jest już w Żabce? Wystarczy spojrzeć na to zdjęcie. Być może nie do wszystkich placówek dotarły już dostawy, jednak na pewno jeszcze przed majówką nowości powinny zawitać do większości punktów tej sieci.
LodoHerbata hitem lata w Żabce?
LodoHerbata Harnaś jest dowodem na to, jak szybko otoczenie reaguje na to, co dzieje się w mediach i w sieci. Inspiracją do stworzenia tej nowości był teledysk grupy muzycznej Gawryle. W serwisie YouTube umieścili oni utwór pt. Harnaś Ice Tea, gdzie śpiewają o tym, jak dobrze smakuje połączenie piwa z herbatą mrożoną. Teledysk szybko trafił w gust internautów, którzy masowo zaczęli udostępniać go coraz to szerszemu gronu odbiorców.
Nowość to dokładnie piwo Harnaś z dodatkiem brzoskwiniowej ice tea. Od 13 kwietnia napój znaleźć można we wszystkich sklepach Żabka. Wariant brzmi jak coś idealnego na gorące letnie dni, ma być orzeźwiająco i słodko. Nie jest to typowy radler, te w końcu częściej są mieszanką różnego rodzaju soków owocowych lub lemoniady a alkoholem, tym razem jest jednak nieco inaczej.
Harnaś LodoHerbata o smaku brzoskwiniowym tylko w Żabce
Harnaś LodoHerbata o smaku brzoskwiniowym jest efektem współpracy właścicieli firmy Carlsberg oraz sieci sklepów Żabka. Jej inspiracja jest dla wszystkich jasna. O tym, jak wygląda nowość, przekonać się można m.in., przeglądając, Instagrama profilu foodnewspolska. W tym miejscu pojawia się mnóstwo zdjęć nowości produktowych, które rzadko można spotkać w marketach na co dzień, lub które dopiero powoli wkraczają do sprzedaży.
Swoje nowe warianty wprowadzają jeszcze m.in. Desperados, Garage, Captain Jack, Warka, Żywiec, Lech, Miłosław, Sobersby, Okocim czy Hardmade. O niektórych z nich pisaliśmy już wcześniej.
Czytaj także: Desperados Exotic Rum. Nowość już w sklepach!
Zespół Gawryle nie śpiewał tylko o piwie Harnaś
Ten, kto uważnie śledzi, to co dzieje się w internecie mógł zauważyć, że ta sama grupa muzyczna kilka lat temu w sieci umieściła również inny utwór o tematyce piwnej. Wtedy dotyczył on marki Kustosz dostępnej w Biedronce. Wtedy nikt nie zdecydował się na ruch w kierunku podobnej współpracy do tej, która ma miejsce teraz. Nie wiadomo, czy chodzi o to, że w przypadku Harnasia mamy do czynienia z większą i bardziej znaną firmą czy po prostu tym razem twórcy mieli akurat więcej szczęścia i piosenka dostała się w ręce odpowiednich osób. W każdym razie efekt jest piorunujący, a autorzy mogą pochwalić się niemałym sukcesem i wkładem w rozszerzenie asortymentu na rynku spożywczym.
Dziś wiele młodych twórców działających w internecie wyznacza trendy i napędza znanym markom klientów. Do promowania i tworzenia nowości wykorzystywani są znani youtuberzy i influencerzy, których uwielbiają widzowie. Dzięki takim akcjom rekordową sprzedażą pochwalić mogła się w ostatnim czasie m.in. firma lodów Koral.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: