Jak możemy oszczędzić na zakupach? Znana sieć handlowa podpowiada!
Plan na oszczędzanie ma Aldi. Sieć podała, że dzięki promocjom organizowanym w 2022 r. klienci zaoszczędzili średnio 27 proc. na zakupach. To ponad 100 mln zł! Jak oszczędzać z Aldi przed Wielkanocą dowiesz się z artykułu!
Oszczędzanie się opłaca
Oszczędzanie się opłaca i jest możliwe - tak można podsumować najnowsze informacje przekazane przez dyskontera. ALDI pomaga swoim klientom robić zakupy i jednocześnie oszczędzać. Jak to robi? Sieć hanlowa prezentuje swoim klientom, wybrane produkty, które można kupić w promocyjnych cenach, przy tym informację ile pieniędzy można zaoszczędzić, a także pomysły na tani obiad i dzieli się przepisem na pyszne danie.
Produkty marek własnych w promocji
Na stonie internetowej sieci znajdują się produkty marek własnych Aldi, które w aktualnym tygodniu są objęte promocją. Do tego zbioru korzyści dyskonter dodaje szybki i prosty przepis na tani obiad oraz orientacyjny koszt posiłku dla czteroosobowej rodziny, który można przyrządzić z proponowanych składników. Jak podaje dyskonter średnio na tydzień aż 237 produktów ma cenę promocyjną.
- Naszą intencją jest ułatwienie klientom wyboru produktów podczas codziennych zakupów. Chcemy w ramach tej inicjatywy pokazać, że tanie zakupy są możliwe i dzięki produktom dostępnym w naszych sklepach klienci mogą przyrządzić za niewielką kwotę smaczny obiad dla całej rodziny, co w dobie inflacji jest to szczególnie ważne – mówi Agata Biernacka, kierownik działu komunikacji i PR ALDI w Polsce.
Promocje od pierwszej sztuki
Sieć kontynuuje akcję tzw. "Promocje od pierwszej sztuki" i podkreśla jakość oraz korzystne ceny produktów marek własnych w kampanii COŚ tylko w ALDI. Warto przypomnieć, że z końcem stycznia ALDI rozpoczął się także projekt ALDI Ekspert Poleca, w którym sieć promuje jakość i zalety marek własnych dostępnych w swoich sklepach.
- Marki własne są podstawą funkcjonowania ALDI. Jesteśmy z tego szczególnie dumni, ponieważ nasze produkty wyróżniają się jakością popartą certyfikatami, co więcej klient może kupić je w atrakcyjnych cenach. Aktualnie udział marek własnych w ALDI wynosi około 60 proc., największy występuje w produktach podstawowych. Realizując projekty Ekspert ALDI Poleca, COŚ tylko w ALDI i Plan na oszczędzanie z ALDI chcieliśmy wzmocnić ten trend i uświadamiać klientów, że marki własne są często bardzo dobrą alternatywną dla popularnych, niejednokrotnie droższych zamienników – dodaje Agata Biernacka.
Zadowoleni klienci chętnie sięgają po marki własne Aldi
Jak wynika z badań własnych ALDI, klienci coraz chętniej sięgają po marki własne ALDI. Średnio 36 proc. klientów wybiera masło marki własnej Mleczna Rzeka, a 14 proc.inne masło, 30 proc. klientów wybiera mleko 3,2 proc. Mleczna rzeka, a 12 proc. mleko 3,2 proc. innej marki.
Najważniejszym celem sieci jest zaprezentowanie pełnego asortymentu, z którego mogą korzystać klienci. W dobie inflacji marka chce zwrócić uwagę kupujących, że mają wybór i niejednokrotnie kupując produkty marek własnych mogą sporo zaoszczędzić, nie tracąc przy tym na jakości czy gramaturze produktu - podkreśla dyskonter.
Не пропустіть найцікавіші статті!
Клацніть і стежте Ding.pl в
Увімкнути сповіщення про улюблені продукти: