Apka na medal. Także Ty możesz ją mieć!

Już trzy miliony klientów korzysta z nowego narzędzia do wspomagania zakupów i zamawiania ulubionych produktów w promocyjnych cenach. Zobacz jaka aplikacja robi dziś furorę w sklepach popularnej sieci?

Nowa aplikacja na telefon z Biedronki
Nowa aplikacja Biedronki na smartfony. Źródło: Adobe Stock
Reklama

Łatwiejsze i tańsze zakupy  

Program ruszył 30 maja br. Wówczas udostępniono na Apple App Store i Google Play, możliwość pobierania nowej  aplikacji Biedronki. Od tej chwili każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Aplikacja znacznie ułatwiła wszystkim grupom klientów robienie codziennych zakupów w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami: specjalnie dobranymi indywidualnymi promocjami w danym dniu oraz spersonalizowaną ofertę na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

O zaletach nowej aplikacji Biedronki mówi Marek Złakowski, dyrektor ds. Rozwoju Relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka: - Aplikacja powstała po to, by klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znalazły się potrzebne im produkty w niskich cenach. Pierwsze tygodnie funkcjonowania aplikacji pokazały, że ten cel udaje się realizować. Klienci najchętniej sięgają po produkty objęte promocjami.

Wybrać promocje na czasie

Sieć podaje, że klienci korzystają z nowej aplikacji średnio 3 lub 4 razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93 proc. klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach. 

Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.

Co to jest Shakeomat?

Dzięki uruchomieniu w nowej aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł przez zaoferowanie produktów dobieranych według indywidualnych, jednostkowych zainteresowań i potrzeb danego klienta - wszystko w specjalnych, niższych cenach.

Produkty wybierane najczęściej przez aplikację Biedronki

Z danych sieci Biedronka wynika, że Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:

  • ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
  • ser żółty plastry Królewski 135 g
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
  • parówki Berlinki 300 g
  • tuńczyk w kawałkach mix Marinero
  • świeży filet z piersi kurczaka
  • ser mozzarella Sotille Gusto
  • deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
  • pizza kurczak i pieczarki Donatello
  • krem Nutella.

Przeczytaj Także: Tego już nie kupisz w Biedronce! Klienci będą rozczarowani

Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów!

Kliknij i obserwuj Ding.pl na

Włącz powiadomienia o ulubionych produktach:

Artykuły

Blog

Reklama